Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd 2023 : Bleekselderij

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zat gisteren peinzend te staren naar mijn planten en zag tot mijn verbazing dat ze er iets beter uit zien. We hebben toch nog even?
Wie weet dat ze dan meer dan 50 gram gaan wegen

• Like 2
Geplaatst: (aangepast)

Dit zijn er drie. Ik verwaarloos ze. Ik zou er in ieder geval van kunnen eten, als ik toch niet ga winnen. Maar zelfs daarvoor vergeet ik ze 😛

IMG_20230902_115415.jpg

aangepast door fre3ke
  • Like 1
Geplaatst:

De laatst geoogste exemplaren waren bij mij al vrij stokkerig met taaie harde vezels onderin. Denk dat voor mij het bleekselderijseizoen erop zit.

Geplaatst:

En dan kom je na anderhalve week vakantie thuis naar dit …IMG_9404.thumb.jpeg.02051fbf5a599c1b2d2d7d642950fe34.jpeg

Na wat water zijn ze wel iets bijgetrokken, maar dit wordt niet veel meer. Ik heb er nog wel wat in de volle grond staan die wat kleiner zijn maar er wel gezonder uitzien. 

Geplaatst:

@Lia56 ik heb zojuist de tussenstand eens bekeken want ik heb nog 1 kandidaat in de race...

Ik zie dat Roland met 2056 nog als hoogste op de lijst staat, maar deze voldeed toch niet aan de regels (heel veel zijscheuten nog eraan) ?

Goed om duidelijkheid te verschaffen met nog 17 dagen te gaan.

gefascineerd door alles wat groeit en bloeit

3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit

moderne kweektechnieken - hydroponics

https://www.instagram.com/maipensatogardening/

Geplaatst: (aangepast)
6 minutes ago, Roland said:

Hij was al verwerkt voordat ik het gewicht opnieuw kon bepalen

Je zou  ( 16 aug) daarna nog een nieuwe inzending doen 

aangepast door Lia56
Geplaatst:
Op 8-8-2023 om 18:33, Frans zei:

, een van de grotere, maar i.v.m. de wedstrijd uiteraard niet de grootste.

Het zou me niks verbazen @Mai Pensato als jij op de valreep met jouw ene overblijvende kandidaat nog voor een verrassing gaat zorgen . Wat mij betreft wil ik wel al verklappen dat de planten waar ik bij mijn inzending op 8 augustus naar verwees nog steeds geen groeistop hebben gehad.  ;)

• Like 2

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
Op 12-9-2023 om 20:30, Frans zei:

Hoe komt dit @henkg

Tja, potteelt blijkt een foute keuze te zijn. En misschien is bleekselderij niet mijn plant. Zoals b.v. ook radijsjes: ik heb nog nooit mooie radijsjes gehad. Ach, zolang vrijwel alles wel goed gaat, kan ik ermee leven. 

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...