Geplaatst: 16 september 202416 Sep Auteur Bedankt! Ik leg het voor jullie klaar. Voor wie dat belangrijk vindt: de zakjes zijn gelabeld, met daarop o.a. het gewicht en de datum van verpakken en houdbaarheidsdatum. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 16 september 202416 Sep Heb je er nog 4? Lekker voor de Hollandse oma groentesoep😍 https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 22 september 202422 Sep Auteur Oh en betalen kan hier tegenwoordig via Tikkie Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 8 februari8 Feb Auteur We slachten niet meer zo regelmatig en ook veel minder, dus we hebben eigenlijk geen vlees te koop dit keer. Alhoewel: we hebben begin februari heel wat rookworsten laten maken door onze slager, en daarna hebben we ze hier in onze mooie rookkast gerookt op eikenhout van eigen land Nou hoor ik je denken: de tijd voor stamppot-met-worst is toch wel voorbij straks?! Nou, onze rookworsten zijn al helemaal gaar gerookt en dus ook koud te eten, op brood of bij een lekker drankje bijvoorbeeld. Prijs: 3,50 per stuk, 3 voor een tientje. Ze zijn vacuum verpakt en keihard bevroren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 8 februari8 Feb Ik heb er ook 3 stuks gevraagd en die geeft Jorieke dan aan Rookie mee op die dag. Lekker!
Geplaatst: 9 februari9 Feb Ik ging net zeggen "weet Rookie dat ook al?" Nu wel dus.🙃 9 februari9 Feb aangepast door Rookie
Geplaatst: 9 februari9 Feb Ik wil er graag 1. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 9 februari9 Feb Oh, heb je nog vleesvet? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 9 februari9 Feb Auteur Wat bedoel je met vleesvet? Ik heb wel weer wat potjes reuzel gemaakt van de week. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 februari9 Feb 6 uren geleden, Rookie zei: Nu wel dus. Omdat je eerst naar de MTF ging en daarna Whatsapp lezen.😂😂
Geplaatst: 9 februari9 Feb Wat bedoel je met vleesvet? Ik heb wel weer wat potjes reuzel gemaakt van de week. Oh. Dat noemen we hier dus vleesvet. Dat dus! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 11 maart11 Ma Hi Jorieke, kan ik 6 rookworsten van je kopen en meenemen na de moestuin forumdag?
Geplaatst: 12 maart12 Ma Auteur Jazeker Marja, ik leg ze voor je klaar! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 maart28 Ma Auteur Denkt iedereen hier er aan om een koeltas/box mee te nemen over 2 weken? De koelelementen kunnen zolang in onze vriezer. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.