Arja Geplaatst: 13 september 2024 Geplaatst: 13 september 2024 Mag ik er drie, dan kan ik weer lekkere soep of bouillon maken. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2024 Auteur Geplaatst: 16 september 2024 Bedankt! Ik leg het voor jullie klaar. Voor wie dat belangrijk vindt: de zakjes zijn gelabeld, met daarop o.a. het gewicht en de datum van verpakken en houdbaarheidsdatum. 1 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 16 september 2024 Geplaatst: 16 september 2024 Heb je er nog 4? Lekker voor de Hollandse oma groentesoep😍 2 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 22 september 2024 Auteur Geplaatst: 22 september 2024 Oh en betalen kan hier tegenwoordig via Tikkie 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari We slachten niet meer zo regelmatig en ook veel minder, dus we hebben eigenlijk geen vlees te koop dit keer. Alhoewel: we hebben begin februari heel wat rookworsten laten maken door onze slager, en daarna hebben we ze hier in onze mooie rookkast gerookt op eikenhout van eigen land Nou hoor ik je denken: de tijd voor stamppot-met-worst is toch wel voorbij straks?! Nou, onze rookworsten zijn al helemaal gaar gerookt en dus ook koud te eten, op brood of bij een lekker drankje bijvoorbeeld. Prijs: 3,50 per stuk, 3 voor een tientje. Ze zijn vacuum verpakt en keihard bevroren. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Petrasmoestuin Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Ik heb er ook 3 stuks gevraagd en die geeft Jorieke dan aan Rookie mee op die dag. Lekker! 1 Quote
Rookie Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari (aangepast) Ik ging net zeggen "weet Rookie dat ook al?" Nu wel dus.🙃 9 februari aangepast door Rookie 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 februari Auteur Geplaatst: 9 februari 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Ik wil er graag 1. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Oh, heb je nog vleesvet? Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 9 februari Auteur Geplaatst: 9 februari Wat bedoel je met vleesvet? Ik heb wel weer wat potjes reuzel gemaakt van de week. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Petrasmoestuin Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 6 uren geleden, Rookie zei: Nu wel dus. Omdat je eerst naar de MTF ging en daarna Whatsapp lezen.😂😂 Quote
bonnie f Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Wat bedoel je met vleesvet? Ik heb wel weer wat potjes reuzel gemaakt van de week. Oh. Dat noemen we hier dus vleesvet. Dat dus! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
MarjaP Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart Hi Jorieke, kan ik 6 rookworsten van je kopen en meenemen na de moestuin forumdag? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart Auteur Geplaatst: 12 maart Jazeker Marja, ik leg ze voor je klaar! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart Denkt iedereen hier er aan om een koeltas/box mee te nemen over 2 weken? De koelelementen kunnen zolang in onze vriezer. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.