Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gratis zaad rode voederbiet Eckdorot


Aanbevolen berichten

Per ongeluk gekocht. Het is 15 gram zaad voor 250 planten. Houdbaar tot jan. 2025. Geeft zachte bieten die gewaardeerd worden door schapen, konijnen en varkens, volgens de beschrijving.

 

Voor de prijs van een postzegel schud ik de zaden in een enveloppe, of krijg je de verpakking erbij met wat minder zaden, om onder 20 gram te blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi @Rick2, dat kan, maar ik heb ze niet thuis en kan ze pas na het weekend opsturen. Zaaitijd is van april tot mei, dus het is inderdaad op het randje, maar dan worden ze gewoon wat minder groot. Stuur me maar een persoonlijk bericht met je adres en dan regelen we het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later ...

Ze zijn ondertussen al opgegeten door de geiten maar het was een mooie oogst. Totaal een stuk of 20 bieten denk ik. Ben de foto's helaas al kwijt. 

Ik heb nog wat zaad overgehouden voor volgend jaar. Dit jaar had ik ze niet uitgedund maar volgend jaar ben ik dit wel van plan. Dan hopelijk wat eerder zaaien en nog grotere bieten. 

Ze zijn prima te bewaren dus de geiten hebben dan een mooi extra hapje in de winter. 

 

Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...