Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Groent(j)e


Annemieke

Aanbevolen berichten

Dit groentje in de groente zal zich ook even voorstellen:

Ik ben 28, getrouwd en sinds 2008 trotse eigenaar van een grote tuin. Daar is de afgelopen jaren al heel veel gebeurt; grasveld gezaaid, terras aangelegd, schutting gebouwd, oprit gemaakt, tuinhuis verplaatst, siertuin aangelegd. Dit jaar is het gesjouw en gesleep in de tuin grotendeels gedaan en kan ik eindelijk met groente beginnen zonder het risico te lopen dat de mannen in hun ijver door m'n groente banjeren. Vorig jaar hebben we een aantal fruitbomen in de tuin gezet; appel, stoofpeer, pruim, kers. Aardbeien stonden er al van de vorige bewoner van ons huis, die hebben nu hun plekje ook gevonden. De komende weken is het zaak om het stuk tuin voor de groente (ongeveer 4x15 meter) op te ruimen zodat de eerste zaden erin kunnen. Vorig jaar al een voorproefje gehad met verhoogde bakken en ik was helemaal gelukkig toen ik m'n eigen groente op tafel had. Bij toeval kwam ik op dit forum terecht en ik hoop met behulp hiervan succesvol m'n eigen groente te kweken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...