Jeannette Geplaatst: 22 april 2023 Geplaatst: 22 april 2023 Één van m'n trostomatenplantjes heeft z'n hoofdstam gesplitst in twee hoofdstammen. Wat is wijsheid? Laten zitten en op z'n beloop laten of één stam verwijderen? Quote
Patrijs Geplaatst: 22 april 2023 Geplaatst: 22 april 2023 (aangepast) Ik zou de hoofdstam aanhouden en de zij stam stekken. Of alle twee aanhouden, ik bind ze in draad dan gaat dat ook makkelijk. 22 april 2023 aangepast door Patrijs 2 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2023 Geplaatst: 22 april 2023 Tja, ik zou hem sowieso dieper planten en dan heb je dus 2 stuks redelijk dicht bij elkaar? Je zou ze zelfs iets uit elkaar kunnen buigen dan nog. Maar goed, als je planten genoeg hebt dan knip je ook net zo goed 1 tak weg. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Roland Geplaatst: 22 april 2023 Geplaatst: 22 april 2023 Bij mijn cherrytomaten had ik vorig jaar best veel succes door ze met 2 stammen aan een draad omhoog te geleiden. Maar het was natuurlijk wel een super tomatenjaar met droog weer. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.