Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De voorraadkast van Joep en Jorieke, daar heb ik niet echt kijk op, wat is er sowieso gewenst, meestal lees ik dat wel ergens maar kan het niet vinden. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Mellie misschien valt er nog te onderhandelen met @Tanja65 die aan gaf dat ze soep zou gaan maken. :) Het wordt niet heel druk, en men eet vaak maar een mokje soep (geen hele maaltijds-kom vol zeg maar) 

Aan de andere kant: Als de yoghurtsoep klaar moet zijn voor de lunch, en het ook nog geworkshopt moet, dan wordt dat ook wel krap. De workshop kan natuurlijk wel, maar dat je dan maar een klein beetje maakt om dan te proeven. Niet als onderdeel van de lunch. 

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb azijn en koffie voor de voorraadkast, is dat gewenst?

Verder heb ik nog wat frisdrank staan, die neem ik ook wel mee. 

aangepast door Arja
  • Like 1
Geplaatst:
Op 25-9-2023 om 15:13, Mellie zei:

iemand wilt roeren, wil ik wel een mini workshop Turkse yoghurt soep

Meestal doen we de workshops in de middag, niet voor de lunch. Tanja neemt soep mee voor de lunch en diegene die meedoen met de yoghurt workshop kunnen toch een bakje meenemen om de soep mee naar huis te nemen, lijkt me. 

• Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Op 29-9-2023 om 16:32, Jorieke123 zei:

Azijn (gewoon van die blanke, om mee in te maken), suiker, eerder vroeg ik ook wel om zout maar ik heb al even geen grote stukken vlees gedroogd dus dan gaat het daar niet zo hard mee. Ach en verder weet ik het ook niet zo. 

ben je niet meer van de marzepijn, hagelslag en wc papier?  

• Like 1
Geplaatst:

Yow.
Schreef het net al fjes bij t aanmeldtopic. Maar ik ben niet echt in de gelegenheid wat lekkers te fabriceren deze keer. Of wellicht zelfs überhaupt iets lekkers mee te nemen. Ik ga donderdag naar m’n zus. Vrijdag mams verhuizen. Dan slaap ik weer bij m’n zus en dan za ochtend door naar de Mtfd. Ik kom puur ff langs voor de gezelligheid weer.
Voor J&J etc heb ik wel wat bij me. Want dat is niet bederfelijk oid.
En ik zorg voor n snackje voor mezelf. Dan hoef ik alleen wat thee te bietsen :)
Tot snel allemaal.

• Like 3

wees bevriend met kleine dingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...