Geplaatst: 20 maart 201213 j Hallo, ik ben Miriam, woon in Friesland.Via een tip van buur, ben ik op deze site gaan kijken.Zat al eens even mee te lezen, u ook maar eens even aanmelden.Ik ben echt een groentje hoor!Heb zelf ook geen ruimte in de tuin om een moestuin te maken. Staat zomers meestal vol met speelgoed, onze tuin Ik probeer wat kruiden en makkelijke groente in potten. Vroeger, mijn vader had wel een moestuin, was ik altijd in de moestuin te vinden.Vond het zo leuk! En nog!
Geplaatst: 20 maart 201213 j Welkom Hiha en veel lees en vraag plezier op het forum toegewenst. Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 20 maart 201213 j Welkom Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 20 maart 201213 j Hoi. Weer iemand uit Friesland. Groente in potten kan ook best.Veel succes
Geplaatst: 21 maart 201213 j welkom ! Al dat speelgoed naar de kringloopwinkel oid. Het schepje en het harkje achterhouden. Zweepje kopen en africhten die kids !! zweten zullen ze. Zwoegen en zweten voor al het lekkers wat ze moeten verbouwen. Een hele tuin wordt moestuin !
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.