HuubvG Posted August 23, 2023 Posted August 23, 2023 (edited) Ze passen niet echt in mijn kleine tuin, de kleur viel me ook tegen. Wie kan ik er blij mee maken? Overleggen wanneer ze het best gerooid en verzonden kunnen worden. Edited August 24, 2023 by HuubvG titel bijgewerkt 1 Quote
HuubvG Posted August 24, 2023 Author Posted August 24, 2023 (edited) Oh @Mellie, en je hield eigenlijk niet van roze?! Maar je vond deze wel mooi, herinner ik me uit het bloementopic. In jouw tuin zullen ze vast en zeker beter tot hun recht komen, wellicht zie ik ze volgend jaar weer eens terug in het bloementopic. Ze moeten eerst uitgebloeid zijn en bovengronds afsterven neem ik aan, voordat ze verzonden kunnen worden. Verder via PB over hoe en wat en vooral wanneer. NB ze roken (inmiddels alweer uitgebloeid) wel héérlijk! De geur zal ik missen. Edited August 24, 2023 by HuubvG zie NB 2 Quote
fre3ke Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 (edited) Ik ben degene die niet van roze houdt, maar deze wel mooi vindt, maar niet van roze houdt, en daarom niet reageerde Goed dat Mellie ze neemt. Edited August 24, 2023 by fre3ke 1 Quote
Mellie Posted August 25, 2023 Posted August 25, 2023 Ahahaha ik ben niet zo van de gele bloemen in de tuin. Behalve zonnebloemen. Rozetinten in de tuin vind ik juist prachtig! En deze lelies waren plaatjes. Ben er nu al blij mee. 1 Quote
Recommended Posts