Geplaatst: 21 maart 201213 j Even een suggestie Zoals in mijn post hiero: https://www.moestuinforum.nl/post83252.html#p83252 , daar staan 2 artikeltjes die toch veel ruimte in nemen. Dus toen dacht ik; Is het niet iets om een spoiler te kunnen gebruiken? ? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 maart 201213 j Is het niet een idee om geen lappen tekst meer te knippen en te plakken, maar gewoon links waar nodig en anders je eigen ervaringen? VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 21 maart 201213 j Auteur Ja zou ook kunnen, maar 'n spoiler kan ook handig zijn. Soms lezen mensen een stuk tekst die op het forum staat toch sneller dan een link denk. Zelf heb ik toch het idee dat spoilers handig zijn om soms overzicht te houden, denk dat véel forums het niet voor niks hebben > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 maart 201213 j Dennis, Je moet mij ook nog even overtuigen hoor . Ik zie namelijk niet meteen een toepassing van het verbergen/verstoppen van tekst in een bericht. Ik snap het idee van het verbergen van bepaalde lappen tekst. Ik vraag me echter af als je die informatie wilt verbergen of het dan wel nuttig is om zo'n lap tekst te plaatsen.Als het goed is je antwoord de kern van wat je in je bericht wilt zetten. Als dat niet zo is dan is het de vraag of die hoeveelheid tekst er moet staan. Je zou hem bijvoorbeeld ook kort samen kunnen vatten Het verbergen/verstoppen van de tekst totdat je deze zelf zichtbaar maakt lijkt me dan ook niet zinvol omdat deze tekst bij zou moeten dragen aan het antwoord/discussie. In het bericht wat je aangeeft zou een spoiler handig kunnen zijn omdat het ter ondersteuning is maar in 9/10 gevallen is het niet zinvol om bijvoorbeeld teeltinformatie te gaan verstoppen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.