MROE Posted August 28, 2023 Posted August 28, 2023 Goedemiddag allemaal, ik ben een man van 52 en ben met een kameraad voor het 5de jaar aan de moestuin. we hebben ongeveer 3 are met een kasje. we kweken hoofdzakelijk de standaard groeten denk ik. aangezien er hier veel info aanwezig is eerst maar even voorstellen. hierbij alvast een mooie foto van een groente. Ben benieuwd wie het weet. groeten MROE 2 Quote
woldistel Posted August 28, 2023 Posted August 28, 2023 Hallo MROE en welkom. En Okra is niet echt een standaard groente, vind ik 😀 1 Quote
Mellie Posted August 28, 2023 Posted August 28, 2023 Welkom! Dol op okra bloemen! En zeker niet standaard groente ik ben heel benieuwd hoe jullie het klaarmaken. Ik eet ze het liefst in de knop. Of nee. Eigenlijk alleen maar in de knop. Hoe groter, hoe snotteriger en meer pitten. Daar houd ik niet van. Okra soep is by far mijn lievelingssoep! Jammer dat het zo moeilijk te telen is. Heel veel plezier hier op het forum. Groene groetjes Quote
Lia56 Posted August 28, 2023 Posted August 28, 2023 Welkom op dit forum. Veel lees en leer plezier Quote
MROE Posted September 3, 2023 Author Posted September 3, 2023 Bedankt voor de reactie. 👍 we hebben nu als proef 4 planten waarvan er nu 2 zijn overleden. we doen de 4-5 groenten per week ergens bij door, vaak in een 1pansgerecht. de okra is dan 4-6 cm lang. 1 Quote
Frank Houweling Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 Welkom op het forum! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
appelvrouw Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Welkom👋 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Recommended Posts