Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan wel een stel pollen van mijn huis-tuin-keuken varens uitsteken, hoeveel wil je?  Als ruil heb ik interesse in de onbekend bloeiende Dahlia's als je die nog over hebt na je ruil met Mellie.

Geplaatst: (aangepast)

@Goldfish

varensssss....super. zijn voor onze schaduwhoek. Kijk maar wat je kwijt wil. 😊

Welke kleuren wil je? Rood, geel , erg donkerrood en enkel bloemige, oranje bal, poederroze...gil maar...ben toevallig afgelopen weekend nog wezen selecteren..

Hoop zo dat je wat kruisbessen mee kunt nemen...ben benieuwd hoe ze smaken. Heb nu 3 staan, waarvan 1 mannelijk 

aangepast door Ciska
  • Like 1
Geplaatst:

Kruisbessen?  Dat is wel een hele oude naam voor kiwiachtigen, want voordat Nieuw Zeelandse marketeers de vruchten vernoemde naar die vogels was de naam van de kiwi "Chinese kruisbes".   Ik neem kiwibessen voor je mee gaat lukken zoals het nu aan t rijpen is (eet er al 3 weken van, het hoogtepunt zal komende week vallen en nog een paar weken doorlopen).

Kleuren van de Dahlia's:  ik ga overleggen met de persoon aan wie ik zelf wil doorgeven. Wordt vervolgd.

Varens:  ik zal ze een dag van te voren uitsteken. 

Geplaatst:

Mijn ruilen staan niet in de lijst in je eerste bericht. 

Ik krijg (volgens mij):

- colakruid stek

- zaden welsh onion,

- olifantenknoflooktenen - sjalotten 

Ik geef: iets wat misschien een Egyptische ui is. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...