Lia56 Geplaatst: 12 september 2023 Geplaatst: 12 september 2023 @appelvrouw zal van t weekend even kijken of ik een stek af kan steken van de framboos. Je hoort t 1 Quote
Ciska Geplaatst: 20 september 2023 Auteur Geplaatst: 20 september 2023 Toegevoegd plastic bloem potten en plastic koffiemelkflesjes Quote
Goldfish Geplaatst: 23 september 2023 Geplaatst: 23 september 2023 Ik kan wel een stel pollen van mijn huis-tuin-keuken varens uitsteken, hoeveel wil je? Als ruil heb ik interesse in de onbekend bloeiende Dahlia's als je die nog over hebt na je ruil met Mellie. Quote
Ciska Geplaatst: 25 september 2023 Auteur Geplaatst: 25 september 2023 (aangepast) @Goldfish varensssss....super. zijn voor onze schaduwhoek. Kijk maar wat je kwijt wil. 😊 Welke kleuren wil je? Rood, geel , erg donkerrood en enkel bloemige, oranje bal, poederroze...gil maar...ben toevallig afgelopen weekend nog wezen selecteren.. Hoop zo dat je wat kruisbessen mee kunt nemen...ben benieuwd hoe ze smaken. Heb nu 3 staan, waarvan 1 mannelijk 25 september 2023 aangepast door Ciska 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Kruisbessen? Dat is wel een hele oude naam voor kiwiachtigen, want voordat Nieuw Zeelandse marketeers de vruchten vernoemde naar die vogels was de naam van de kiwi "Chinese kruisbes". Ik neem kiwibessen voor je mee gaat lukken zoals het nu aan t rijpen is (eet er al 3 weken van, het hoogtepunt zal komende week vallen en nog een paar weken doorlopen). Kleuren van de Dahlia's: ik ga overleggen met de persoon aan wie ik zelf wil doorgeven. Wordt vervolgd. Varens: ik zal ze een dag van te voren uitsteken. Quote
Goldfish Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Dahlia's: het antwoord is: van alles wat, alles is welkom. Houd van afwisseling. Dus kijk maar wat je kan missen. Quote
Ciska Geplaatst: 30 september 2023 Auteur Geplaatst: 30 september 2023 @Goldfish Sorry....stomme correctie en was mij nog niet opgevallen🙈 ik bedoelde indd de kiwibessen..... Ik neem van de dahlias een mixje mee, komt goed 1 Quote
Ciska Geplaatst: 4 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2023 Wil iedereen even de ruilingen controleren? Ben van plan om de lijst donderdagavond te sluiten. Quote
Arja Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Mijn ruilen staan niet in de lijst in je eerste bericht. Ik krijg (volgens mij): - colakruid stek - zaden welsh onion, - olifantenknoflooktenen - sjalotten Ik geef: iets wat misschien een Egyptische ui is. Quote
acpronk Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 @Ciska Mellie staat er 2 keer in, eerst voor 19,50 en 2 regels verder voor 16,25. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Krijgt van Jorieke: zwartmoeskervelplantje, zwartmoeskervelzaden (voor gebruik in de keuken, en/of zaai), kummel/karwijplant, en daar ook zaadjes van, cistus roos, venkel, tijm. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 Oeps, ja waren even een paar rare weken..... Komt goed😊 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.