Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kalkoen soep Guatemala


rorror

Aanbevolen berichten

Zat gister avond deze video te kijken, lijkt me heel erg lekker.

 

In de video van ongeveer 6:20 tot 11:20 laten ze zien wat je met geroosterde groenten en chilies etc kan doen.
Ook zie ik nu eindelijk eens een keer wat ze met de zwart geblakerde pepers doen, dat dat vooral voor de geroosterde smaakt toevoegd. 

 

Het youtube kanaal is zeker aan te raden als je een kijkje wilt nemen in buitenlandse keukens.

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, die kerel weer. Heb zijn Mole video gebruikt voor het maken van een zo authentiek mogelijke Mole vorig jaar. In dit recept worden er nog meer soorten pepers gebruikt en volop geroosterd.

Omdat het zelf kweken van de benodigde pepers niet gelukt was (de muizen vonden deze erg lekker) heb ik ze bij Westland Peppers besteld.

 

 

De Mole was veel werk, erg leuk proces, leverde een kapot keukenapparaat op maar ook een heerlijke Mole. :mrgreen:

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...