Goldfish Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Mijn favoriete landwinkel/tuincentrum hanteert weer achtelijk lage prijzen. Een aantal heb ik opgeschreven, mocht je interesse hebben dan kan ik die zaterdag voor je meenemen. biologisch gekweekte Pitloze blauwe druif, meeldauw tolerant Magdelena: 2 euro biologisch gekweekte pitloze witte druif, Lakemount : 2 euro rode aalbes Lisette (bio) : 2 euro Maar veel ander fruit zoals vele rode , blauwe, honing, etc bessen betaal je ook maar 3 tot 4 euro voor een mooie plant. Zwarte bes Titania of Zwarte bes Ben Nevis: 2,95 bv. Ik ga vrijdagmiddag er naar toe. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Over die Magdelena kan ik helaas niks vinden. Jij?De Lakemont (niet Lakemount) lijkt me wel heel erg interessant. Smaak als honing. Wil ik wel.Betaling regelen we onderling wel. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Goldfish Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 Vitis vinifera – Tafeltraube Magdalena online kaufen bei Heidis Tafeltrauben | Heidis Tafeltrauben (heidis-tafeltrauben.de) Het label heeft het echt over Lakemount, maar daar kan best een fout gemaakt zijn. Ik neem er eentje voor je mee. Quote
acpronk Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Voor de prijs kan ik die Magdalena eigenlijk ook niet laten staan (al is mijn tuintje niet zo groot...) Kon het topic van Stan van afgelopen voorjaar via de Tapatalk app niet vinden, maar inmiddels wel op de website op de PC gevonden. Stan had vorig jaar 3 rassen: Obejyn, Tsema en Titania. 2/3 kans dus dat ik Titania heb. Maar zou je dus ook Magdalena en Ben Nevis mee kunnen nemen? Plekje om te planten zoek ik later nog wel.. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Wauw Vincent, jij bent serieus een geweldige inkoper. Zou je voor ons ook druiven willen meenemen? 5x de witte en 5x de blauwe die je hier noemt. Thanks alvast! En opnieuw - als je een tikkie wilt geef ff een seintje. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 6 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2023 5x gaat niet meer. Als ik goed geteld heb stonden er gisteren 4x blauw en 4x wit en ik neem ook nog wat mee voor AC. Je ziet morgen hoeveel ik er heb weten te scoren. Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Vincent ik heb een aangepaste lijst per pb gestuurd en mijn hartelijke dank, hopelijk heb je nog ruimte om te sturen morgen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 5 uren geleden, Goldfish zei: 5x gaat niet meer. Als ik goed geteld heb stonden er gisteren 4x blauw en 4x wit en ik neem ook nog wat mee voor AC. Je ziet morgen hoeveel ik er heb weten te scoren. Helemaal top. Tnx alvast! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 7 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2023 in elk geval 3 van elk als ik goed heb gerekend. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.