Marlein Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Op mijn balkon ben ik aan het moesbalkonnen.Ik wil weten waar ik sugarsnaps, peultjes en frambozen het best tegen kan laten begroeien.Ik dacht in eerste instantie boven en onderin de muur een rijtje schroeven te draaien en dan draadjes te spannen. Maar een stuk gaas spannen lijkt me een stuk beter. Voordeel van de draden lijkt me dan weer dat je de draden losknipt, als de peultjes geoogst zijn. Als je gaas gebruikt, moet je alles ertussen vandaan trekken. Quote
Bit Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Beide kan. Maar misschien leuk om even een fotootje toe te voegen om ons de situatie te laten zien ? Over hoeveel meter gaat het ? Quote
thea Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Je kan in de tuin centrum een kleine raster krijgen die je kan bevestigen op klosjes die er bij geleverd wordt.Hierbij 2 foto's van het rekje met bevesting. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Recommended Posts