Geplaatst: 26 maart 201213 j ik wil graag wat compost op/in mijn grond. ik heb gelezen dat je circa 3cm stuk compost stort. maar moet ik dit op de grond laten liggen of het er doorheen harken? zie foto voor meer info het eerste stukje ligt compost op.
Geplaatst: 26 maart 201213 j Auteur Dank je voor je reactie. Wat denk jij dat het beste is? Moet ik ook direct een lading water er over heen gooien?
Geplaatst: 26 maart 201213 j Zolang er niks geplant is werk ik het meestal de grond in, als er al wat staat gooi ik het als een mulch rond de planten.Water geven hoeft niet (gaat geloof ik van het weekend regenen) tenzij je gelijk wat planten of zaaien wilt dan zou ik wel even wat water van te voren geven.Later in het seizoen kun je bv nog een keer wat compost bij je planten strooien, zelf hou ik compost ltijd graag bijen beetje rgelmaat in maar ligt er ook beetje aan of je makkelijk comost kunt krijgen. Zelf vindt ik mulchen leuk mischien vindt jij dat ook leuk moet je maar eens over lezen, dat kun je doen met allerlei materialen, ookal is compost vindt ik dan 1 van de beste mulch soorten, compost heb ik zelf nooit genoeg Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 maart 201213 j Auteur Hans, Ik heb even gelezen wat mulchen is. Dit lijkt mij ideaal om te doen. Als je dit met compost doet heb je gelijk voeding. Als je dit bij houdt dan ben blijft de bodem voldoende voeding houden. Ook de onkruid is als het goed is minder. Ik ga het denk ik ook problemen. Aan compost komen is geen probleem. Volgens mij wordt er volgende week weer een grote lading gestort bij ons complex. Ik zal even een voorraad opslaan achter in mijn tuintje.
Geplaatst: 26 maart 201213 j Das ook mooi zeg als het complex dat gezamelijk doet, heel handig en luxe!Wij alleen verse paardemest en dat kan/wil ik niet gebruiken Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.