Geplaatst: 26 maart 201213 j Is het niet een idee om iedere week een foto quiz te doen? Iedere vrijdag een klein stukje foto, zoals hieronder afgebeeld (maar dan iets groter) van een groente, fruit, kruid of gereedschap oid wat in de moestuin wordt gebruikt. Binnen een dag het goede antwoord, 7 punten.Binnen twee dagen, 8 punten.Binnen drie dagen, 7 punten.De zevende dag het goede antwoord levert drie punten op en een fout antwoord nul. Maak hier iedere week een lijst van en kijk in december wie de meeste punten heeft behaald. Misschien een leuk prijsje en in januari begint een nieuwe ronde (van een jaar). Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 26 maart 201213 j Dan geef ik mijn antwoord pas over drie dagen (zie boven).Grappig idee. Volgens mij is dit een stukje... èh beukenblad? (doorgestreept..hoe doen jullie dat?) Banaan! 27 maart 201213 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 maart 201213 j Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing!
Geplaatst: 27 maart 201213 j Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Je ff rename voor je hem upload....of je noemt de bananenboom "radijs"
Geplaatst: 27 maart 201213 j Auteur Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Je ff rename voor je hem upload....of je noemt de bananenboom "radijs" Voorbeeld jongens, voorbeeld.Daarom ben ik ook geen mod. Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 27 maart 201213 j Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Hé, hou mn strategie is geheim > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 28 maart 201213 j Auteur Okay, iemand die tijd over heeft? Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 28 maart 201213 j Hier....wat is dit? En de Latijnse naam graag!!! En spaar je de moeite van een strategie want ik heb gewoon het fotonummer laten staan
Geplaatst: 28 maart 201213 j Nou ik krijg vrijdag een nieuwe bril en dat is hard nodig als ik het zo allemaal zie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.