Lia56 Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Ok... de eerste 2 deelnemers staan al vast Top!! Quote
Lia56 Geplaatst: 1 januari 2024 Geplaatst: 1 januari 2024 Het is Amaranthus caudatus gibbosus 'Dreadlocks geworden 3 Quote
Arja Geplaatst: 1 januari 2024 Geplaatst: 1 januari 2024 (aangepast) Wat leuk! Zoiets wilde ik al gaan kweken, en nu regel jij dat gewoon even! Wat wordt het wedstrijdelement? Hoogte? Edit: ik zie dat er al een nieuw draadje is waar mijn vraag beantwoord wordt. 1 januari 2024 aangepast door Arja 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 1 januari 2024 Geplaatst: 1 januari 2024 Wat leuk. Ik wilde toch al kattenstaart voor de siertuin kweken. Ik doe mee! 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
loes Geplaatst: 1 januari 2024 Geplaatst: 1 januari 2024 Wow echt totaal iets anders Helaas heb ik hier echt geen plek voor Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 januari 2024 Geplaatst: 1 januari 2024 Op 18-12-2023 om 23:04, appelvrouw zei: Quinoa, amaranth, mais enzovoorts. Ik had het toch een beetje geraden, ik ben trots. In Frankrijk had ik een prachtige amaranth in de tuin, die zaaide zich altijd overal uit tot vervelend aan toe, maar nu mis ik de doerak eigenlijk wel, hopelijk komt die nog op in sommige potten die ik heb meegenomen, maar ik ben bang van niet. Ondertussen kan ik me dan concentreren op de dreadlocks. Kijk deze foto uit 2021 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 2 januari 2024 Geplaatst: 2 januari 2024 Haha, toch die Amaranth... en ik dacht nog wel dat daar geen wedstrijdelement in zou zitten dus heb deze geschrapt. Wat een lol moet die @Lia56 hebben gehad... we waren zoooo dichtbij... 3 Quote
Erny Geplaatst: 2 januari 2024 Geplaatst: 2 januari 2024 Op 19-12-2023 om 17:52, Erny zei: Amaranthen houden inderdaad niet van verspenen, maar wat is dan het wedstrijdelement? En vind de amaranth geen gemakkelijk gewas. En daar schoof ik de eerste benoeming van @appelvrouw van het verkozen gewas zomaar aan de kant.... 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.