Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstel wedstrijdgroente 2024


Amrutten

Aanbevolen berichten

Mmm aubergine hebben we al gehad. Een kleine meloensoort? Ik ben de draad kwijt.

Wortelpeterselie is ook wel een lollige. Of van die broccoli met kleine topjes. Maar die heeft vast geen penwortel.

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, het kan in april gezaaid worden, en buiten, bij een temperatuur van 16 graden. Dat is niet buiten, dus moet het in april binnen gezaaid worden, maar het houdt er niet van verspeend te worden.
Het zal waarschijnlijk een plant zijn met een penwortel, zoals wortelgewassen of pomloen/courgette, of sommige koolsoorten die anders snel doorschieten.
En het kan gedurende langere tijd geoogst worden.
En geen bodembedekker.
Nog tips gemist?

Ik blijf bij courgette, en dan een niet-rankend ras (anders valt het onder bodembedekker?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Courgette patio star f1 zou dan een optie kunnen zijn, die kan in potten. Dankzij dit topic ben ik bij deze soort uitgekomen, omdat ik wilde weten of er een courgette te vinden was voor in pot. Wanneer het deze niet voor de wedstrijd wordt, misschien zelf maar bestellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...