Geplaatst: 29 maart 201213 j Ik zou graag meiknolleyjes willen laten groeien, maar ik kan nergens zaaigoed daarvoor vinden. Iemand een idee hoe ik daaraan kan komen?
Geplaatst: 29 maart 201213 j zie Rantje Raapjes, koolrabi, knolletjes...pfff wat is wat? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 29 maart 201213 j We hadden hier van de week een discussie over de benaming van de rapen en de verwarring die heerst over wat nu wat is: - Knolraap, meiraap, meiknolletjes - Koolraap- Koolrabi Jij bent op zoek naar die eerste groep. Via google op de zoekterm meiraap kun je een aantal zaden vinden, en ook via het zoekwoord 'rapen' maar dan moet je goed opletten of je niet de koolraap koopt. De grote jongens in de zadenwereld (sluisgarden en buzzyseeds: zoekwoord "tuinrapen") hebben ze in hun assortiment dus misschien liggen de zakjes ook wel bij een tuincentrum om de hoek.
Geplaatst: 29 maart 201213 j En hier ook: http://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/shop/sub,2/pid,912
Geplaatst: 5 april 201213 j Auteur Pfff erg ziek geweest, dus niet bezig met meiknolletjes.... Bedankt voor de antwoorden. Moet dus gewoon op andere termen zoeken. Fijne linkjes, ze gaan er nu zeker komen!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.