hansm Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 Nouja je hebt in iedergeval 1 kuiken, gefeliciteerd is vast een prachtig beestje. Quote Players only love you when they're playing.
greetje11 Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Kuiken lag dood in het hok geen verwondingen En ma is nog steeds broeds Quote
hansm Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Verdorie dat is jammer, niet veel geluk met je eitjes. Quote Players only love you when they're playing.
greetje11 Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Kuiken in de grijze bak gedaan, was helemaal stijf en lag op zijn rug.Echt geen leven meer in.Zou een kuiken ook 7 levens hebben Waarschijnlijk heeft het de hele nacht naast het nest gelegen en bevangen door de kou.Doe ik een uur geleden de bak open, piep piep.Je....zus het leeft nog, waarschijnlijk bijgekomen,door de warmte in de bak Gauw naar de ren gelopen en moeder opgepakt en kuiken in het nestje gelegd.Inmiddels heb ik ze verhuisd naar een hokje apart.Nou maar hopen dat het goed gaat. Quote
thea Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Nu hopen dat het goed gaat. Wonderen bestaan nog. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
hansm Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 oke dat is mazzel, denk dat je moeder en kuiken apart zetten, heel goed ishou die moeder ook maar in de gaten of ze wel goed voor zorgt, zou eigenlijk niet mogen gebeuren dat kuikenafkoeld enzo met maar 1 kuiken hoort ze beter optepassen, zorgt ze niet goed zou ik het kuiken onder lamp laten opgroeien, maar zal wel loslopen. Quote Players only love you when they're playing.
greetje11 Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 Het gaat goed met het kuiken gelukkig Quote
hansm Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 Goedzo, je kunt hem wel Kliko noemen na de vuilnisbak waar hij opnieuw in is geboren Quote Players only love you when they're playing.
thea Geplaatst: 14 juni 2012 Geplaatst: 14 juni 2012 KLico/ milco/sussiebak Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
greetje11 Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Vandaag is het kuiken verdwenen Vanmiddag was hij/zij uit de ren, moeders krapt grote gaten.Heb het terug gezet, en alles zo goed mogelijk weer dicht gemaakt.Vanavond kwam ik om te voeren, nergens meer te vinden. Of de buurkat of een ekster heeft het te pakken gekregen.Ik baal hiervan als een stekker. Quote
hansm Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Ja dat is echt pech Greetje. Quote Players only love you when they're playing.
jootje Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 Ships......vandaag hebben we de kipjes precies 3 maanden...ik sta vanochtend op, en denk wat hoor ik toch? Een erg duidelijk KUKELEKU!! Een van de kipjes heeft het aan-uit knopje ontdekt, en blijkt een haan te zijn.En dat laat ie goed horen ook. Ik onmiddelijk in tranen, want dat betekent dat hij weg moet. Woon midden in een woonwijk, dus dat gaat problemen opleveren. Bah...waarom hecht ik zo snel aan dier en mens? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Ai, dat is balen jootje! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Balen Jo, maar ik begreep dat zijdehoen best lastig te zien is, ik hoop dat je hem kunt omruilen.Weet je welk van de 3 het is ? Quote Players only love you when they're playing.
jootje Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 HansM: ja we weten welke het is. De rooie. Stond er vanochtend prachtig bij, borst vooruit en luidkeels kukelen. We hebben de verkoper gebeld, en kunnen hem terug brengen, die gaat ie nog wel weer verkopen, tis echt een prachtig beest, de mooiste eigenlijk. Een andere kip, daar hebben we soms nog wel es twijfels over...kukelt beslist niet, maar heeft wel de bouw van die rooie. De witte en zwarte zijn echt anders nu. ( hebben er 4) Maandagavond gaat de rode haan dus terug, en de bruine gaat mee om effe te kijken of dat niet ook een haan is. Schijnt dat je dat als je er in thuis bent tenminste, het verschil nu wel kan zien. Afwachten dus. Maar het blijft jammer. En komt net de buurvrouw al: is jullie Toos misschien toch een Koos? Die had hem dus ook gehoord vanochtend! Dus...geen twijfels, een haan kan niet hier! ;-( Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Toos die een Koos blijkt En misschien dus nog 1? (die nog niet durfde te kukelen omdat Koos zo hanig is ) Jammer, maar het zijn ook zulke rare pluisbeesten! Moeilijk sexen blijkbaar. Wij verkopen die van ons nog maar even niet dan Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.