Simone den Hartog Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Hoi Allemaal,Ik ben Simone, 45 jaar en woon in Hoogblokland.Begin dit jaar heb ik een strook grond (10x2mtr.) gekregen op een moestuin bij ons in het dorp.In mijn achtertuin heb ik een vierkante bak staan.Groetjes, Quote
geedee Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Welkom Zodra je hier even blijft rondlezen, blijk je vanzelf meer bakken in je achtertuin en meer meters moestuin nodig te hebben....gevaarlijk aanstekelijk moestuinvirus waart hier rond Susses met je plannen en veel leesplezier Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Welkom hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rantje Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Marieke Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Welkom Simone. Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Helly Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Hallo Simone en welkom op dit forum. Wat zet je in de achtertuin-bak? Quote Good things come in small packages
Bit Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 welkom en veel lees en neusplezier hier. En laat maar horen , en laat maar zien die 20m2 Quote
Simone den Hartog Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Geplaatst: 1 april 2012 Hallo Simone en welkom op dit forum. Wat zet je in de achtertuin-bak? Hoi Helly,Nu staat er bieslook in, dat is overgebleven van vorig jaar. Knoflook staat erin. Twee soorten sla en ronde worteltjes zijn erin gezaaid. Verder wilde ik nog kroten, snijbiet en wat andere kruiden erin zetten.Groetjes,Simone Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.