Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Peperplantjes hangen slap na verspenen.

Featured Replies

Geplaatst:

Nou ik heb net mijn peperplantjes (degene met 4 blaadjes) over gezet naar wat grotere potjes zodat ze verder kunnen groeien. Maar volgens mij heb ik iets niet helemaal goed gedaan. Zien er echt super zielig uit nu. Ze hangen tot op de aarde en ze zijn zo slap als maar kan. Wat gaat er hier niet goed?

Geplaatst:

Kan van alles zijn he ? Misschien dat een foto wat meer duidelijkheid verschaft ? Te nat , te koud , te warm , te weinig licht, zo uit de aarde gewipt en dan te hoog teruggezet in z'n nieuwe potje ? gemest ?

wortels vergeten mee te nemen ? Legio mogelijkheden. Foto ?

Geplaatst:
  • Auteur

ze zijn alweer iets beter dan het was. Denk dat ze even van slag waren maar het lijkt weer de goede kant op te gaan. sommige zien er nog wat triest uit en laten hun kopje hangen maar de meeste staan alweer redelijk overeind. ik wacht het morgen even af anders maak ik wel even een foto

Geplaatst:

Het gebeurt vaker dat de plantjes slap gaan hangen. Dit moet een 12 uurtjes later weer goed zijn.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:
  • Auteur

goed te weten, ik schrok me rot toen ik ze zag verpieteren

Heb trouwens veel te veel van die plantjes. heb de vensterbank vol met potjes staan en heb de helft nog niet omgezet. Waar laten jullie al je plantjes? Kan je ze trouwens ook in potjes zetten onder een tunnel? of is dat nog te koud?

Geplaatst:

Ik heb de parika, tomaat, aubergine wel in de koude kas staan,nadat ik ze eerst afgehard heb, en ze doen het nu beter als in de kamer. ik heb een foto op mijn blog geplaatst,kan je even kijken. succes

Geplaatst:
  • Auteur

Wat heb jij een leuke pagina, heb het even bekeken en het is erg overzichtelijk. hoe doe jij het dat mensen reageren kunnen maar de reacties niet tussen je eigen berichten staan? en wat is afharden?

Geplaatst:
Ik heb de parika, tomaat, aubergine wel in de koude kas staan,nadat ik ze eerst afgehard heb, en ze doen het nu beter als in de kamer. ik heb een foto op mijn blog geplaatst,kan je even kijken. succes

Is dit nog niet te koud met deze nacht temperaturen?

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Ja ik vindt het zelf ook koud,maar ze doen het gewoon echt beter.anders zou er nog niets verloren zijn,omdat ik ze binnen ook heb staan.maar ik hou ze echt goed in de gaten elke dag wel een paar keer ga ik kijken. ja hoe ik dat doe, die eer komt niet mij toe,maar Miranda die heeft die moestuin blog voor mij gemaakt. Kan er nu wel zelf foto's op zetten en zo. maar ook na veel uitleg van Miranda en haar moeder. De huidige pagina [moestuin seizoen] wordt verwijderd over een week of 3 als ik het goed heb. Jij ook succes met het aanmaken van een nieuwe.

Geplaatst:
  • Auteur

aah, goed dat ik het weet. dan ga ik ook aan het knutselen. allen bedankt voor de tips. Ik laat wat plantjes binnen staan en ik gooi er ook wat naar buiten. zal wel zien wat er dan gaat gebeuren

Geplaatst:

Ja maar kan je ze wel in een kas zetten dan? want gewoon buiten in een pot of volle grond dat durf ik zelfs niet En in het begin vond ik het ook vreselijk om de nieuwe veranderingen, met hulp dus, maar nu in gebruik toch ook wel lekker hoor, en je kan straks je eigen wel en wee makkelijk volgen.zonder reactie's tussen door. nogmaals heel veel succes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.