Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie brengt wat mee voorjaars MTFD 13 april 2024


angela

Aanbevolen berichten

Zullen wij een potje zelfgemaakte perenmoes meenemen voor op de proeftafel? Heerlijk zoet. Wel een beetje gesmokkeld want de peren zijn gekregen en niet zelf gekweekt.  De moes is wel zelfgemaakt.  We hebben ook nog een restje kaneelbrood van de natuurwinkel liggen, kunnen we wel in hapjes met roomboter maken voor bij de lunch of tussendoor. 

aangepast door Tanja65
  • Like 2

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Perenmoes om te proeven helemaal goed

 

Dat brood is dat dan afbak brood? Want anders lijkt het me niet helemaal vers/ lekker meer zaterdag. 

Dus dan liever niet sorry 

aangepast door angela
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, angela zei:

Zijn er misschien nog wat mensen die iets mee willen brengen voor de proef tafel?

 

Iets eigen gemaakts?

Ingemaakte stoofpeertjes misschien? Ander fruit

Iets zuurs of zoets?

 

Wij nemen in ieder geval Pawpawchutney, eigen oogst en zelfgemaakt, met scrocchi/crackertjes oid mee! @Goldfish

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, angela zei:

Perenmoes om te proeven helemaal goed

 

Dat brood is dat dan afbak brood? Want anders lijkt het me niet helemaal vers/ lekker meer zaterdag. 

Dus dan liever niet sorry 

Wij vriezen het vers in 😜

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

Ik neem een hartige quiche mee. Ik zal deze zonder melk maken..kan iedereen ervan eten.

 

Verder neem ik een sapje mee

Voor Jorieke..moet ik nog even over denken.

 

groetjes van Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, angela zei:

Nog suggesties:

Stokbrood 

Turks brood 

Wraps

Taart

 

Ik wil wel stokbrood meenemen? Is er een mogelijkheid tot afbak? Anders ga ik het vrijdag halen bij de bakker. Is best een stukje rijden voor me namelijk, dus ga zaterdag vroeg weg. (Kom van onderin ZH). Morgen ga ik experimenteren met een salade maken (deze nog niet eerder gemaakt). Als die lekker is neem ik die ook mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jorieke123 zei:

Nee afbakken is lastig. Maar je moet er ook niet teveel moeite voor moeten doen met langs de bakker rijden enzo. Dan kan je beter wat anders meenemen :thumbup:

Prima, ik ga morgen de salade te maken met radijs en komkommer. Even kijken (proeven is beter trouwens 🤣) of die lekker is. 

Dan neem ik die sowieso mee. Zal m'n zusje eens lief aankijken, die heeft ook nog vaak goeie ideeën💡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...