Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
klopt mijn lijstje Jasmin?

Jasmin

Geeft:zeep, zalf

krijgt

mierikswortel

kraailook,

daslook.

Klinkt erg interessant. Daslook gaat onder de fruitstruikjes (vermeerdert die zichzelf een beetje??) Die anderen daar denk ik ook. Tenslotte vaste planten.

Van de zalf heb ik geen megahoeveelheden meer, maar ik zal wat in kleine potjes smelten. Later in het seizoen ga ik helemaal los met de calendula en de zalf maken. Heb gemerkt dat heel veel mensen er blij mee zijn. Je zou er bijna handel in beginnen...

Geplaatst:
klopt mijn lijstje Jasmin?

Jasmin

Geeft:zeep, zalf

krijgt

mierikswortel

kraailook,

daslook.

Klinkt erg interessant. Daslook gaat onder de fruitstruikjes (vermeerdert die zichzelf een beetje??) Die anderen daar denk ik ook. Tenslotte vaste planten.

Van de zalf heb ik geen megahoeveelheden meer, maar ik zal wat in kleine potjes smelten. Later in het seizoen ga ik helemaal los met de calendula en de zalf maken. Heb gemerkt dat heel veel mensen er blij mee zijn. Je zou er bijna handel in beginnen...

Moet je doen!

ik heb geen idee hoe ik aan dit lijstje kom ....maar ik ga echt niet meer in alle ruilpagina's sneupen

de daslook vermeerdert zichzelf prima maar niet op een vervelende manier...

Geplaatst:
O ja, Jet, gisteren dacht ik nog aan jou... in mijn tuin groeit de kamille inmiddels als ruig onkruid, en ik trek steeds pollen weg.... wil jij ook wat kamille planten??

heb je nog wat kamille ?? lijkt bij mij niet op te komen......ik zou er erg blij mee zijn

op pagina 5 staat wat ik nog over heb

Ik moet het nog ophalen uit m'n tuintje. Ook wat goudsbloemplantjes erbij?? Groei ook als onkruid bij mij... ha, ha...

ha ha even op het laatste momend ...graag ....

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

heb je nog wat kamille ?? lijkt bij mij niet op te komen......ik zou er erg blij mee zijn

Ik moet het nog ophalen uit m'n tuintje. Ook wat goudsbloemplantjes erbij?? Groei ook als onkruid bij mij... ha, ha...

Sjips... ik lees dit pas nu ik weer terug ben... geen goudsbloem meegenomen... wel een boel kamille... dat tuig staat al bijna in bloei... gaat zo hard... en mijn groenten helemaal niet hard... ...

Geplaatst:

Sjips... ik lees dit pas nu ik weer terug ben... geen goudsbloem meegenomen... wel een boel kamille... dat tuig staat al bijna in bloei... gaat zo hard... en mijn groenten helemaal niet hard... ...

ha ha geeft natuurlijk niets ben al blij met de kamille

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

Ik heb tot nu toe genoteerd:

Helly, Geedee, Appelvrouw ----> zeep

Thea en Jeanne -----> calendulazalf

Jorieke en Greetje ----> gele courgette

Eva ----> zalf en zeep

Thea ----> saliezaad en aubergineplantjes

Jet ----> saliezaad. kamille plantjes

Margaret ----> sereh-stokjes

Bonnie ---- > afrikaantjes (bloeien inmiddels),

Jo ---- > salietinctuur, ST.Janszalf, kiwi, ijsbergsla + slak

Thessa ----> kamille

Geplaatst:

Oww was jouw zeep vergeten in mijn topic op te schrijven.

Wat had je er eigenlijk voor terug gewild? Betaling vind ik ook prima hoor. Moet je even een berekening erop los laten

Good things come in small packages

Geplaatst:
1 of 2 plantjes Indische aubergine (april gezaaid) Ravayya F1

- Salie, witte Californische (indiaanse, voor het uitroken)

Heb hier wel belangstelling voor,ruilen misschien even kijken op thea gaat naar zelhem of misschien voor salemonszegel ,tayberry,appelbes???

Ik heb onze verwarring gevonden, Thea. Mijn duimpje betekende dat ik de zaadjes en aubergine voor je ging regelen, maar ik had geen keuze gemaakt uit je planten.

Sorry dat ik niet duidelijker was. Eigenlijk was het wel komisch - maar dat kan je alleen achteraf zeggen. Op het moment zelf snapte ik er niks van. Was eigenlijk bang dat het iemand anders zijn plantjes waren, maar jij was ook oprecht stellig. Maar we zijn er uit.

Geplaatst:

Ik heb het zeepje nog niet geprobeerd,maar de creme is fantastisch.

Ik heb hem voor mijn nagelriemen gebruikt,die heb ik altijd vast zitten.

Nog hartelijk dank .

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

• Nieuwe aanmaken...