Jump to content

Mag ik mij even voorstellen?

heggemus

Recommended Posts

Hallo,

Na een aantal keren meegelezen te hebben, heb ik me nu toch maar aangemeld, dan kan ik ook eens reageren of zelf mijn vragen stellen.

Mijn naam is heggemus, ik heb al een aantal jaar een moestuin. Sinds dit jaar heb ik er zelfs weer een stuk bij, dus alle ruimte om weer nieuwe dingen uit te proberen.

Naast het standaard werk probeer ik nl graag dingen uit. Dit vind mijn gezin niet altijd even geslaagd, maar ja, een hobby is een hobby, niet?

Hallo en welkom op dit forum. Hopelijk vinden ze je hobby toch nog smakelijk als je t hebt geoogst

haha, dat is juist het probleem. Als het nog in de tuin staat vinden ze het nog wel prima, maar als het op hun bord ligt, zijn ze niet meer zo blij

Nou ja, de kinderen zijn nog klein en van het soort: wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Maar dat wordt al steeds beter bij het ouder worden.

Welkom!

Ik probeer mijn kids zoveel mogelijk te betrekken bij het hele gebeuren in de moestuin. Van zaaien via watergeven als het moet, wieden en oogsten. Dat heeft bij mij veel geholpen.

Succes!

Ooooooh Bit!

Maar.. zonder gekheid.. mijn kid lust bijna alles. Moet ook wel want ik schuif m alles ook naar binnen. Voorbeelden van wat hij lust: inktvisringen, garnalen (die eerst uit jasje moeten worden getrokken), vele soorten vis, spruitjes, spinazie etc.

Good things come in small packages

Nou ik heb af en toe ook echt hele vieze dingen op tafel gezet, dus dat helpt niet.

de meeste gewone dingen gaan best. En eigen sla, komkommer en tomaat vinden ze heerlijk.

En inderdaad: helpen met tuinieren en koken helpt wel. Mijn middelste vindt het bv erg leuk om aardappels te rooien. Da's fijn, want dat vindt ik zelf niet zo leuk