heggemus Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hallo, Na een aantal keren meegelezen te hebben, heb ik me nu toch maar aangemeld, dan kan ik ook eens reageren of zelf mijn vragen stellen. Mijn naam is heggemus, ik heb al een aantal jaar een moestuin. Sinds dit jaar heb ik er zelfs weer een stuk bij, dus alle ruimte om weer nieuwe dingen uit te proberen.Naast het standaard werk probeer ik nl graag dingen uit. Dit vind mijn gezin niet altijd even geslaagd, maar ja, een hobby is een hobby, niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hallo en welkom op dit forum. Hopelijk vinden ze je hobby toch nog smakelijk als je t hebt geoogst Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
verli Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Welkom! Quote https://www.facebook.com/groups/675459879210107/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
heggemus Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Hallo en welkom op dit forum. Hopelijk vinden ze je hobby toch nog smakelijk als je t hebt geoogst haha, dat is juist het probleem. Als het nog in de tuin staat vinden ze het nog wel prima, maar als het op hun bord ligt, zijn ze niet meer zo blij Nou ja, de kinderen zijn nog klein en van het soort: wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Maar dat wordt al steeds beter bij het ouder worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelgrim Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom! Ik probeer mijn kids zoveel mogelijk te betrekken bij het hele gebeuren in de moestuin. Van zaaien via watergeven als het moet, wieden en oogsten. Dat heeft bij mij veel geholpen. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom ...laat je kids het plantje uitkiezen wat ze die dag gaan eten....en water in de pan doen...en zeggen dat zij lekker hebben gekookt dan....en dat jij benieuwd bent hoe het smaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom en aangenaam 'gewoon slaan' helpt ook wel bij zulke boeren..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Ooooooh Bit! Maar.. zonder gekheid.. mijn kid lust bijna alles. Moet ook wel want ik schuif m alles ook naar binnen. Voorbeelden van wat hij lust: inktvisringen, garnalen (die eerst uit jasje moeten worden getrokken), vele soorten vis, spruitjes, spinazie etc. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
heggemus Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Nou ik heb af en toe ook echt hele vieze dingen op tafel gezet, dus dat helpt niet. de meeste gewone dingen gaan best. En eigen sla, komkommer en tomaat vinden ze heerlijk. En inderdaad: helpen met tuinieren en koken helpt wel. Mijn middelste vindt het bv erg leuk om aardappels te rooien. Da's fijn, want dat vindt ik zelf niet zo leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermoeke Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts