Marieke Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Lieve mensen,Na lang twijfelen wil ik jullie toch maar vragen of jullie me een beetje kunnen bijstaan bij dit ge-puzzel. Ik ben nog steeds een beginner, en de info op het web duizeld inmiddels in mijn hoofd. Dit is wat ik wil verbouwen:Dit is de tekening van de tuin: De bedden zijn 90 bij 290, de meest rechtse (tien totaal,rechts boven en rechts beneden) bedden zijn iets verhoogde houten bakken, het linker gedeelte is nog gewoon 1 stuk daar hopen we gaandeweg ook tien bakken van te maken.Daar kunnen nu misschien handig de aardappels staan en een veldje pompoen oid? Wat ik gewoon niet goed begrijp is hoe je wisselteelt, combinatieteelt enz moet combineren.Daar moet je wel erg voor puzzelen En dan indelen volgens familie ( nachtschade,vlinderbloemige e.d.) of volgens gewassoort/groep ( bladgewas, wortelgewas) ?? Ik begrijp dat je aardappelen, kool en ui extra goed moet wisselen? Jullie advies is meer dan welkom, alvast bedankt voor jullie tijd! Marieke Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★ Link to comment Share on other sites More sharing options...