dennislp Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Iemand enig idee wat voor plantje dit is? Deed me denken aan vergeet-me-nietjes, maar die is het zeker niet. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 jawel dat is de kaukische vmneen vaste mooier dan de gewone Quote Players only love you when they're playing.
geedee Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 (aangepast) Mooi zijn die, die Kaukasische vergeet-me-nietjes....ik kende die nog niet....nooit gezien 7 april 2012 aangepast door Gast Quote
hansm Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Je hebt ze ook wit die zijn de mooiste. Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Geplaatst: 7 april 2012 Ahh toch wel! Leuk! Maar hij staat nu op een plekje waar ik hem niet uit de grond kan krijgen denk.. Kan je eventueel een stuk afknippen en stekken? Of komt er na de bloei zaad aan? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Erny Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Worden ongeveer halve meter hoog en veel blad alle kanten op. Als je ze nu probeert uit de grond te halen verwelken ze (zelf geprobeerd en niet gelukt, volgend jaar kwamen ze wel weer op). Aan het eind van de bloei wil ie nog wel eens door zwaarte "uit elkaar vallen" dan bindt ik er een touwtje omheen.Heb 'm nog nooit geprobeerd te stekken maar hij zaait zichzelf wel lekker uit. Quote
thea Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Nee hoor dat is een andere,deze Kaukasische vergeet-me-nietjes word niet zo hoog 30 cm.Zijn ook niet van die zaaiers. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Erny Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Ojee, my mistake... Wat heb ik dan in mijn tuin staan die wel zo hoog worden?? Quote
sannie Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 deze vergeet me niet heb ik ook in de tuin en heb hem in het najaar verplant en staat nu weer lekker in bloei wel alles meenemen, want hij komt ook weer op waar hij stond.. Quote
dick Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 heb ik ook in de tuin en ze zaaien zich zelf heel erg makkelijk uit, dus je raakt ze haast niet meer kwijt.Wel erg mooi voor een schaduw hoekje of bij een vijver. Quote
Bit Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 @ dick, bedoel je niet de gewone 'vergeet-me-niet ' ? Deze zijn niet zukke zaaiers hoor. Quote
dick Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Neenhoor dit zijn echt wel zelf zaaiers , tenminste die bij mij in de tuin staan , het is een vaste plant met behoorlijke penachtige wortels. Quote
thea Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Deze bedoelen jullie,een grote pen wortel.Zaait gemakkelijk uit en wordt hoog 60 cm wel. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
dick Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Ik denk dat ik me vergist heb inderdaad Thea wat jij op je foto's laat zien heb ik dus ook in mijn tuin en als je niet oppast heb je er teveel. Ze zaaien zich erg sterk uit.Ik denk dat het toch een soort ossetong is maar hij is bij mij spontaan gekomen. Quote
thea Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Ja, ik weet de naam niet meer ,maar ossetong denk ik niet.Die heeft smallere bladeren. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.