beertjerinke Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 leuk kleine biggen en fluffy een mooi groen landje waar hij heerlijk kan smullen verwen de in blijde verwachting varkens maar Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Jorieke123 Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Geplaatst: 6 december 2013 Wij hebben net een nieuw bedje gekregen, daar komen we vandaag echt niet meer uit hoor! Zelfs niet voor eten... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 Onze eerste lading biggen van 2014! Wune's (Kruising tussen een Wolvarken en een Kunekune) En nog wat foto's van hun (half)broertjes, die een half jaar ouder zijn: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 wat schattig Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Nynkef Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Wat hebben jullie toch een prachtige varkens Jorieke !!!!! Quote
Gast Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Prachtig om te zien , Vooral die kleintjes ,Hier dichtbij loopt een kudde (is het eigenlijk kudde) Bentheimers waarvan wij ambassadeur zijn maar het lijkt wel of die minder haar hebben.We gaan er regelmatig wat oud brood en zo brengen , Er komt altijd een kleintje naar het draad die wat meer aandacht wil. Quote
Indy Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 O,wat leuk.Ik vind die wolvarkens zo grappig om te zien.Ik vind varkens zowiezo erg leuk. Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 Biggerdebig! Wat een lieverds! Ik overweeg - zodra ik een serieus stuk groter grond heb - om een hangbuikzwijntje te kopen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 Die biggen groeien hard! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
T0M Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Vandaag zijn we gaan kijken naar varkens om bij ons achter te houden. We hebben het met de eigenaar achter ons op een akkoordje gegooid waardoor we een verwaarloosd weiland kunnen gebruiken van 15 are. In de loop van volgende week eens beginnen met het herstellen en bijplaatsen van afrastering en het plaatsen van elektrische draad evenals een schuurtje. Als alles vlot gaat kunnen we ze over een weekje of drie gaan halen. Ze zijn nu 9 weken. Na lang afwegen hebben we gekozen voor twee Mangalitzazeugjes. Wanneer ze hier zijn volgen de foto's. Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Elizabet Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ach, wat schattig, die modderneusjes Op de laatste foto lijken ze ook wel een klein beetje op hele grote cavia's Quote elizabet.nl
Indy Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Gister lag er één te slapen met het tongetje uit zijn bekkie,zoooo grappig. Ik vond die lelletjes zo bijzonder Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 Er zijn weer biggen! Wolvarken moeder, Duroc vader Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Die jongen laten me denken aan everzwijntjes....die hebben ook van die streepjes. Leuk hoor!! Quote
Gemma Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Leuk!Mooie strepen hebben ze.Komt dat van het wolvarken of van de duroc-kant? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
appelvrouw Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 8 stuks? Wow, mooi zijn ze Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jane Doe Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Prachtige foto's, zien er goed uit.Varkens zijn mooie dieren, al eten wij geen varkensvlees heb ik respect voor varkens. Heb ze leten kennen met de verzorging, als intelegente dieren. En als ze iemand niet mogen, als gevaarlijke tegenstander. Ze hebben mij nooit wat gedaan, maar weet dat ze gemeen kunnen bijten. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 Ja, 8 stuks En de streepjes komen van het Wolvarken. Ik ben erg benieuwd hoe ze over een week of 8 zijn qua kleur. De strepen zijn dan weg, maar welke kleur vacht krijgen ze, en krijgen ze krullen ja of nee. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Er zijn weer biggen! Wolvarken moeder, Duroc vader Geweldig!!!! Die gelukzalige grijns van de moeder. Wat mooi is dat. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 Nog een paar foto's Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Connie Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 *smelt smelt........wat een prachtige diertjes.....schattig om te zien Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
T0M Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Gisterenavond hebben wij onze wolvarkens gehaald. Twee zeugen, genaamd Beer (blond buikje) en Truffel (ros buikje) van nu 13 weken oud. We hebben het weiland achter ons huis voorzien van weidepalen, gewone draad en schrikdraad voorzien en daar kunnen ze het komende jaar naar hartelust in ravotten. Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Jane Doe Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Veel varkensplezier, prachtige kleuren en aftekening. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.