Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

316 Ja? Wow, nou als ik een beetje in schat heb je dan toch nog een goede kans, 1 op 3 schat ik zo iets! Hoeveel loten heb je nu al Frank, stuk of 1000?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Kan je de volgende keer niet zonder dit loten systeem doen frank, de lol is er nu wel vanaf met al die berichten...

Geplaatst:

Zie je het Jim, ....ik kom er aan !!!!!!!!!!!!

Geplaatst:
Dus je loog

Daar vergis je je Dennis, ik ben wel vaag, maar niet van de alcohol! Dat is jaren geleden dat ik een druppel alcohol op heb.

van alcohol wordt je dik, niet breed!

Geplaatst:

Ja, ik had niet verwacht zo dicht bij nog te komen, ik vertel je deze keer maar niet hoe, want dan zul je dat ook wel weer gaan doen. Het is wel een groot succes, de bovenstaande cijfers zijn inmiddels oud:

Mijn loten overzicht.

U doet nu mee in de loterij voor een gratis pakket met fruitbomen met het volgende aantal loten:

317 loten.

U doet mee sinds 22-Jan 13:17:50

Meer loten verdienen.

Meer loten verdienen kan op de volgende manieren:

Uw persoonlijke link.

Door mensen op deze link te laten klikken krijgt u een gratis extra lot. Deze link gaat naar onze website. Deze link mag u zo vaak gebruiken als u wilt, maar maximaal 1x per computer. Als er vaker op de link wordt geklikt vanaf de zelfde computer zult u geen extra loten ontvangen.

Uw persoonlijke link:

www.fruitbomen.net/pakketpost/actie/?link=afdb891fa426262e32ddb001fb088cbb57813018

Er is al 316 keer geklikt op uw persoonlijke link, hier heeft u dus ook 316 lot(en) mee verdiend.

Over ons twitteren. Door op de link hieronder te klikken word er een kort berichtje op uw account getwittert. Dit berichtje wijst uw volgers erop dat zij ook mee kunnen doen voor een gratis pakket met fruitbomen!

De link om het twitterbericht te plaatsen:

www.fruitbomen.net/pakketpost/actie/twitter/?key=afdb891fa426262e32ddb001fb088cbb57813018

Alle prijzen inc. BTW - Ons KVK-nummer 29035956 - Ons BTW-nummer nl 075502422B02

Alle onze producten zijn ras-echt en virusvrij! - Snel zoeken? Onze sitemap - Toegangseweg 18 2771XM Boskoop - 06-18431532

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...