Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen...


G. B.

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Hoe ik hier terecht gekomen ben? Nou, eigenlijk een beetje toevallig.. sinds vorige week ben ik geveld door een flinke griep. Toen ik weer een beetje bij de tijd kwam, had moeders een stapel 'Landlevens' neergelegd. En dat is een tijdschrift waar ik me helemaal in kan verliezen. In een editie van vorig jaar vond ik een uitgebreid artikel van iemand die hier al jaren een blog bij houd en de link ervan stond in het artikel... ik werd nieuwsgierig.... en voilla... hier ben ik :)

 

Mijn naam is Gerda, en sinds dit jaar huur ik een kleine moestuin. 73m2 ongeveer groot. Tijdens corona kocht ik een kas 6x3x2. Heb hier zoveel plezier in/van gehad dat ik dat graag voort wilde zetten (helaas is de kas de lucht in gewaaid na een zoveelste storm)

 

Oh ja, naast de moestuin heb ik nog wel een paar hobbys: haken, breien, lezen en van een andere 'hobby' maakte ik m'n werk, namelijk het werken in de zorg. 

 

Lekker afwisselend allemaal, ik kan nu eenmaal moeilijk stilzitten ;)

 

Ik heb al gezien dat ik hier veel kan leren, dus ga nog even wat forums bekijken.

Wie weet tot snel!

 

Ps, heb nog geen foto's, tuin ziet er nu nog een beetje doods uit, en door de vele regen zak ik nu tot aan m'n knieën toe weg ongeveer (zware kleigrond). Hopelijk klaart het snel op en kunnen de voorgezaaide groentes de tuin in!

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...