Heylane Geplaatst: 19 april 2012 Share Geplaatst: 19 april 2012 Appelvrouw: mississippi purple (boontjes), bijvoet, anijs, echinacea en wijnruitEva: hysop, heemst (als dat lukt), paarse basilicum (die wil nog niet erg lukken, dus ik vrees het ergste), dille, wijnruitFrank: DilleLisa: Mississippi Purple (boontjes)Jorieke: kaarsenstompjes, ijsmaakdingetjesThessa: anijsMarieke: anijsteveel gezaaide plantjes en ik neem weer mee terug van Geedee: dropzaadjesAppelvrouw: munt rabarber en koningskaarsEva Munt (x2) (en st-janskruid?)Jorieke: rabarber (venkel?) papaver, kaneelbasisilicum, rozemarijn, munt (choco en lavendel) ananassalieThessa Flessen met dopLisa rodeboerenkoolzaadMonique beugelflesjesJim Mme JeanetteFrank JiogulanMargareth meloen sweeatheart en oranje ananas(zaad) Ben ik niemand vergeten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2012 Share Geplaatst: 20 april 2012 Het klopt wat mij betreft helemaal... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 21 april 2012 Share Geplaatst: 21 april 2012 op mijn listje staat dit:HeylaneGeeft:hysopheemstpaarse basilicum ('Purple ruffles')dillewijnruit Krijgt:verschillende soorten muntgeneeskrachtige plantenSt-Janskruid kies je hier nog even een paar uit?Heelkruid?moerasspirea?vrouwenmantel?Mierikswortel?knoopkruid?bijvoet? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 22 april 2012 Oh ik heb nog geen knoopkruid, mierikswortel en heelkruid. Misschien twee van de drie ofzo, kijk maar hoe het uitkomt.Leuk! Ik heb al zo'n zin in de moestuindag en in alle plantjes die ik daarna erbij krijg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 22 april 2012 Share Geplaatst: 22 april 2012 ok....ik zet ze ff op mn lijstje! leuk he? dat ruilen is super oh ja, ik heb ook nog een stekkie marrokkaanse munt voor je! tis me gelukt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2012 oh ja, ik heb ook nog een stekkie marrokkaanse munt voor je! tis me gelukt Oh yeah!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 24 april 2012 Share Geplaatst: 24 april 2012 3 soorten duizendknoop ruilen voor komkommerkruid=wijnruit=zinnia's. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 28 april 2012 Je staat op mijn lijstje Thea Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten