esmee Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 Goeiemorgen allemaal! Ik ben Esmee en heb sinds februari een tuinkas! Ik heb altijd al een moestuin gehad maar dit was een wens van mij. Super blij mee en de zaden komen ook flink op😋. Ik houd zelf erg van de wat onbekendere soorten, zo heb ik oa muis meloen, ananas aardbei en Egyptische ui. Uiteraard ook de gewone sla en aardbeien etc. Ik hoop hier veel informatie/tips te vinden want uiteraard stuit ik nual op wat "problemen". Groetjes Esmee 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 Welkom en heel veel groen plezier op dit forum 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 10, 2024 Share Posted April 10, 2024 Hoi @esmee Wat leuk dat je dit forum hebt gevonden! In elk geval welkom en veel groenplezier! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuinkas Bart Posted April 18, 2024 Share Posted April 18, 2024 Hallo Esmee, Het is mooi geworden. Wil je nog een foto delen als de kas volstaat met groente? 1 Quote Tuinkassen van het merk ACD op http://www.tuinkassenonline.nl  Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted April 18, 2024 Share Posted April 18, 2024 Welkom! 1 Quote  Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only)  Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 27, 2024 Share Posted April 27, 2024 Welkom, leuke kas ik heb dezelfde:-)Â 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
esmee Posted May 21, 2024 Author Share Posted May 21, 2024 Op 18-4-2024 om 17:41, Tuinkas Bart zei: Hallo Esmee, Het is mooi geworden. Wil je nog een foto delen als de kas volstaat met groente? Hoi Bart ,dat zal ik zeker doen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts