Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Fresh Magazine


tnauta

Aanbevolen berichten

Leuk hoor,

 

Ik lees zelf Groei&bloei, daar staan ook vaak stukjes in over de combi van siertuin en eetbare tuin.

 

Een nieuw tijdschrift erbij met leuke tekst en mooie foto's kan helemaal geen kwaad

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later ...
  • 2 maanden later ...

Yep, het tijdschrift bestaat al een jaar. Ik heb vorig jaar 1 of 2 keer een uitgave gekocht maar ben er persoonlijk niet zo weg van. Veel recepten en andere zijdelings gerelateerde artikelen. Over echt moestuinieren gaat misschien maar 15 % van de inhoud. Leuker blad vind ik Grow Your Own uit Engeland. Puur en alleen over kweken van groente en fruit (met een klein beetje informatie over zaken als kippen en bijen houden). Leuk is ook dat er elke maand 1 of meer zakjes zaad worden meegestuurd. Bij het februari exemplaar (vorige week ontvangen) zelfs 6 zakjes (meiknolletjes, paarse broccoli, wortels en de rest weet ik niet meer....)

 

http://www.growfruitandveg.co.uk/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...