Jump to content

Fresh Magazine

tnauta

Recommended Posts

Gisteren in 1 of ander lectuur winkeltje zag ik een voor mij onbekend magazine; Fresh. Deze doorbladerend viel mijn oog op een wel heel bekende lettercombinatie: Moestuinforum.nl. 2012042123085923761335045061.jpg2012042123083526931335075620.jpg

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Leuk hoor,

Ik lees zelf Groei&bloei, daar staan ook vaak stukjes in over de combi van siertuin en eetbare tuin.

Een nieuw tijdschrift erbij met leuke tekst en mooie foto's kan helemaal geen kwaad

To plant a garden is to believe in tomorrow.

• 6 months later...
  • 2 months later...

Yep, het tijdschrift bestaat al een jaar. Ik heb vorig jaar 1 of 2 keer een uitgave gekocht maar ben er persoonlijk niet zo weg van. Veel recepten en andere zijdelings gerelateerde artikelen. Over echt moestuinieren gaat misschien maar 15 % van de inhoud. Leuker blad vind ik Grow Your Own uit Engeland. Puur en alleen over kweken van groente en fruit (met een klein beetje informatie over zaken als kippen en bijen houden). Leuk is ook dat er elke maand 1 of meer zakjes zaad worden meegestuurd. Bij het februari exemplaar (vorige week ontvangen) zelfs 6 zakjes (meiknolletjes, paarse broccoli, wortels en de rest weet ik niet meer....)

http://www.growfruitandveg.co.uk/

Volgens mij is dat voor 12 issues hoor. Maar je hebt gelijk, er is sinds kort ook een digitale uitgave en ik ga dus ook overschakelen naar een abonnement voor m'n iPad. Mis ik wel de zaadzakjes maar goed dat is dan wel weer een excuus om bij leuke Engelse zaadleveranciers te mogen bestellen