Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

mwaaa. wat geeft het Jorieke ...... Mijn moestuin heeft ook geen wc. don't worry... alles groeit er prima !

Geplaatst:

nou Jorieke, dat valt me nou enorm van je tegen....wordt er niet eens opgeruimd voor ons?

haha, daar maak je je toch niet druk om? volgens mij weten we hier allemaal dat jullie erg druk bezig zijn!

bij mij liggen de voor én achtertuin overhoop...(al bijna een jaar )

en op mijn moestuin ben ik nog steeds met het huisje en het straten bezig dus dat is ook nog lang niet voor elkaar. er liggen overal stenen en tegels, daar moet nog een hoekje af en daar ook nog...dus ik zal me zeker thuis bij je voelen!

Geplaatst:

Ik kan me er hier ook bij aansluiten. Altijd wat te doen in de voor- en achtertuin. Ach je blijft bezig. Houd je gezond zeg ik maar zo

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ben het er niet zo mee eens. Ik wil graag een stoel met hoge ( verstelbare ) rug , en een dubbele zitting en extra kussentje voor mijn onderrug. Je hebt wel zoetjes voor in de koffie neem ik aan ? Misschien wil je je man aansporen de paden in de moestuin een beetje aan kant te maken en vooral het overtollige zand van de paden te vegen ? Ik trek niet graag mijn tuinprada's aan in de automobiel

Mocht het wat frisser worden in de loop van de middag neem ik graag een dekje. Maar dat neem ik dan zelf wel mee oke ? Voor het geval er bepaalde beestjes in de kleden kunnen zitten in zo'n boerenhuis in het oosten des lands he ? Geeft niet hoor, maar ik zelf ben er wat overreactief voor.

ps. Niet te luide muziek aub. Mag ik wat verzoeknummers mailen in het vooruit ?

Geplaatst:

Jullie zijn errugggggg

Jorieke....gewoon een lijstje maken wat, waar heen moet en dan zet je die Bit maar aan het werk!!!

En als je een aanval van opruim/poetsmanie op voelt komen vanwege 20 mei....gewoon even wachten en snel naar buiten plantjes kijken....dan gaat dat vanzelf over....doe ik ook altijd ......

(hier ligt altijd overal bloemenaarde en potjes en zaadjes en drogende kruiden en pepertjes en bamibakjes en plastic zakjes BINNEN.......buiten loop je sla-l-om om de kruiwagens en emmers en half volle onkruid bakken en groeit er terras tussen de violen, dovenetel, paardebloem en kattekruid en zevenblad)

Geplaatst:
  • Auteur

Sowieso kan je mij altijd aanspreken om te helpen hoor, geen probleem, En Bit we gaan jou echt niet apart verwennen hoor maar het wordt vast wel heel gezellig, o ben zo benieuwd.

Geplaatst:

Haha wordt de spanning al teveel Jeanne, zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet?

Nog 14 nachtjes slapen dan ga je het zien. Wat betreft foto's maken dat is vorig jaar ook gebeurd, toen zijn de foto's verzameld en online gezet met een wachtwoord. Ik denk dat er mensen zijn (waaronder ik zelf) die liever niet met hun foto op een openbaar forum worden geplaatst.

Gelukkig ben ik er vorig jaar ook geweest dus ken al een aantal mensen, wordt iets makkelijker uit elkaar te houden

Geplaatst:

Jorieke, maak je niet druk.

Je zult zien dat alles van een leien dakje gaat

En rommel in en om het huis heb ik ook.

Geplaatst:

haha Jorieke, het wordt een hele organisatie met deze opkomst wat betreft dat opruimen, ik vind het al een hele prestatie als je daar uberhaupt aan toekomt met zoveel grond en beesten

Geplaatst:
Zondag 20-05-2012

Dag temperatuur: 15 °C

Nacht temperatuur: 7 °C

Wind: 8 km/u

Regen kans 20%

Mogelijke regen in mm: 0.8 mm

(buienradar)

Zondag 20-05-2012

Dag temperatuur max.: 16 °C

Nacht temperatuur min.: 1 °C

Windkracht 2, NW

Neerslag kans 40%

Mogelijke neerslag in mm: 0.4mm

Weer cijfer van weeronline: 9

(weer online)

Zo te zien zullen jullie niet weg drijven

Geplaatst:

nog maar een weekje .....

Geplaatst:

Ja! Lukt het allemaal? Iedereen de plantjes in de potjes? Iedereen een lift?

Jorieke als je bv een versleepklus hebt ( met 50 man in een rij heb je zo een stapel dakpannen verplaatst) zeg je het maar dan nemen we onze handschoenen mee )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hahaha dat zou mooi zijn ja. Maar hopelijk is het dat weekend weer rustig met de bouw, en hoeft er voorlopig nada nix meer.

Mocht iedereen 1 vierkante stoeptegel (30 bij 30) mee kunnen nemen? Gewoon 1 uit het trottoir wippen? Ik heb er nog wat nodig voor in de moestuin

Geplaatst:

O leuk! Dat vraag ik ook altijd als ik gasten krijg (voor de kruidentuin)..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Hahaha dat zou mooi zijn ja. Maar hopelijk is het dat weekend weer rustig met de bouw, en hoeft er voorlopig nada nix meer.

Mocht iedereen 1 vierkante stoeptegel (30 bij 30) mee kunnen nemen? Gewoon 1 uit het trottoir wippen? Ik heb er nog wat nodig voor in de moestuin

komt voor de bakker!

Geplaatst:

Nee, hoor. Ik ben nog niet klaar. Ik was namelijk het hele weekend weg. Moet nog een boel geurgeraniums in de aarde stoppen en een laatste aardbeitje uitgraven...

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
  • Auteur

Nou ik had niet zoveel te ruilen en zo, ik hoop alleen dat de komkommer voor Eva goed overkomt,want die is best al wel groot, kan niet meer in de kofferbak in ieder geval,hebben maar een sportwagentje,poe als hij maar niet knakt. maar we zijn er klaar voor. alleen zondag nog de slaatjes maken zodat het vers bij Jorieke komt. tot de volgende zondag.

Geplaatst:
Nou ik had niet zoveel te ruilen en zo, ik hoop alleen dat de komkommer voor Eva goed overkomt,want die is best al wel groot, kan niet meer in de kofferbak in ieder geval,hebben maar een sportwagentje,poe als hij maar niet knakt. maar we zijn er klaar voor. alleen zondag nog de slaatjes maken zodat het vers bij Jorieke komt. tot de volgende zondag.

met krant inpakken bied een beetje bescherming.

ik ben zó nieuwschierig Jeanne! wonderlijk dat ie al zo groot is...

ik ben nog lang niet klaar...maar ik heb dan ook een lijst van hier tot tokio!

Geplaatst:

Hey jorieke, heb alleen een grindtegel van 40 bij 60 ofzo?

Heb je daar iets aan?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Ik kan wel 4 stuks meenemen maar mag ik die dan bij de pionnen op de " parkeerplaats laten liggen?

Geplaatst:

Ik wil iedereen heel veel plezier en gezelligheid toewensen morgen!

Vind het best een beetje jammer, had me toch wel erg leuk geleken

En nu mis ik ook al dat heerlijke aardappelslaatje van Jeanne en aparte soepjes...kunnen jullie niet een doosje met al dat lekkers opsturen