Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Het nadert


jeanne-heijmans

Aanbevolen berichten

De moestuinforum dag in Zelhem. Ben zo benieuwd naar de personen die achter de naam, de humor, het wetenschappelijke wat sommige hebben, naar diegene die ons steeds berispen dat we het weer onder een verkeerde topic zetten. Ben ik er zeker een van. Diegene die komen hebben jullie iets specifiek's dat je gelijk kan denken, o dat moet die en die zijn. Ik kan alleen met mijn zelf beginnen en dat is dat ik lang blond haar heb,langer als op de foto. ben al 60 jaar, ben niet mager,ook al wil ik nog steeds wat kwijt raken[lukt momenteel niet zo] zo, en nu jullie, En daar naast wil ik gewoon mooi weer, niet dat we moeten vluchten voor regen en wind, maar ja wie ben ik? duimen verder. tot 20 Mei

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik ben ook eens nieuwsgierig, ook al post ik niet zoveel

ik vrees dat ik nogal uit de toon ga vallen, als ik spreek vooral, ik ben waarschijnlijk de enige westvlaamse, dus met een iets anders dialect

mijn 2 kindjes van 3-6 komen ook mee, en mijn man

en ja, hier ook een beetje aan de mollige kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik:

Zo dat je mij makkelijk kunt herkennen op de moestuindag

 

aaaaaaaa46041335473762.jpg

 

 

....ik doe dan wel nog een blouse aan en vlinder-oorbellen in.....

 

 

en nu nog ff volhouden met nieuwsgierig blijven....

 

 

p.s. mijn haren zijn intussen beetje gegroeid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die mij nog niet hebben gezien (ik was vorig jaar ook op de MTFD), je kunt mij omschrijven als... donkerblond.. paardestaart.. bril .. geen gekleur op m'n gezicht.. lang genoeg voor mijn gemiddelde gewicht .. ben de 40 al gepasseerd. En ik heb het naamkaartje nog, dus die wordt gerecycled

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die omschrijving van Geedee klopt niet hoor

 

Ben ik samen met Jeanne een van de "oudjes"? Nu nog onder de 60, maar dan niet meer

Hier geen donkerblond..maar rood/bruine krul...brilletje..ingesleten vuil in de handen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou, ik lees het al wel weer he ? Veel te korte, te dikke dus, grijze, wilde tuin-vrouwtjes, met dunne strakke huidkleurige steunkousen net onder de te bleke knieën onder de terlenca bloemetjesjurkjes. Kont omhoog, gebogen boven de bedden van Jorieke op zoek naar die lekkere bosaardbeitjes waar we straks thee van kunnen krijgen ( of compostbak-wormen zoeken tussen de varkens glibberzooi ) Stro-hoed op natuurlijk, want het is 32gr. Bonbonnetjes nemen ze helemaal niet want ze vinden 1 zelfgebakken basilicumkoekje al wel genoeg.

 

oei oei... waar kom ik terecht .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

myphoto92211335655680.jpg

 

deze foto is vorig jaar gemaakt maar inmiddels heb ik de chocolaatjes ook gevonden dus...... mijn gewicht is nu zo'n beetje het dubbele van mijn leeftijd

ik draag graag iets op mijn hoofd en begin ook al wat grijs te worden.

op de tuin draag ik lekker oud spul of een overall. daar loop ik ook gerust mee door de stad. ik maak me zelden op. het kan me gewoon niet genoeg schelen...ik ben dus een heel gewone geitenwollen sok.

 

mijn zus Ina komt ook mee....

ze is 9 jaar ouder dan ik (zij is dus de ouwe sok...)en zij heeft de chocola al 20 jaar geleden ontdekt

ze heeft geen grijze haren want die verft ze ook al jaren.

ik mag haar graag wat pesten en meestal krijg ik dan een mep

we zijn alletwee goedlachs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geedee...ik zit naast jou op de moestuindag!

Bit...geweldige omschrijving.

Nou.....geloof dat ik ook donkerblond ben met hier en daar lichte en donkere plukken van de kapper....en grijze draadjes van mezelf!

Ben 10 kilo zwaarder dan mijn leeftijd. Chocola..graag! Kleding...ben gek op mooie/leuke kleding/schoenen /laarzen....maar als je bij mij aanbelt zul je me meestal aantreffen in mijn podderpak of spijkerbroek en shirt! Ook vieze kromme eeltige handjes waar geen eer meer aan te behalen is. Beetje standaard beschrijving....maar we krijgen geloof ik naamkaartjes toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat wordt leuk! Ik ben hartstikke grijs maar pas 43 ! (nou ja, nu nog 42). Mijn handen krijg ik nog redelijk schoon (al blijven er regelmatig donkere sporen achter in de rimpeltjes )

Ik ben niet zo van de bloemetjesjurken (wel bloemenrokken maar niet in de tuin).

Ik denk dat ik blij ben dat we naamkaartjes hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...