Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Dennis stelt zich voor


D_SDennis

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Dennis en al een tijdje bezoeker van dit forum. Heb sinds vorig jaar ook een moestuin van circa 150 m2 hier in Rhenen. Mijn motto is kweken zoals men het vroeger ook deed, ingegoten door mijn opa en mijn vader. Ik probeer er dus het beste van te maken zonder al te veel fratsen. ik heb al een hoop nuttige informatie opgedaan op dit forum en zal de komende tijd een paar van mijn ervaringen delen hier op het forum.

sdc1169161371337111262.JPGsdc1169065551337111294.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het welkom! Ja die aardbeien ben ik ook best wel trots op. Het zijn vier verschillende soorten: Lambada, Korona, Elsanta en Ostara. Vorig voorjaar geplant, maar nu dus erg uit de kluiten gewassen. ik vind ze eigenlijk nu te dicht op elkaar staan, maar ga deze zomer stekken kweken en een nieuw bed opzetten. Dan maar wat ruimer. ondertussen maar hopen op droog weer en dat het dan goed komt met de aardbeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...