D_SDennis Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Hallo, ik ben Dennis en al een tijdje bezoeker van dit forum. Heb sinds vorig jaar ook een moestuin van circa 150 m2 hier in Rhenen. Mijn motto is kweken zoals men het vroeger ook deed, ingegoten door mijn opa en mijn vader. Ik probeer er dus het beste van te maken zonder al te veel fratsen. ik heb al een hoop nuttige informatie opgedaan op dit forum en zal de komende tijd een paar van mijn ervaringen delen hier op het forum. Quote
Rantje Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Helly Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Hallo en welkom op dit forum. Ik wordt nog dol met al die Dennissen hier Wat heb jij een mooie rijen met aardbeien staan. Zo vol Quote Good things come in small packages
D_SDennis Posted May 15, 2012 Author Posted May 15, 2012 Dank voor het welkom! Ja die aardbeien ben ik ook best wel trots op. Het zijn vier verschillende soorten: Lambada, Korona, Elsanta en Ostara. Vorig voorjaar geplant, maar nu dus erg uit de kluiten gewassen. ik vind ze eigenlijk nu te dicht op elkaar staan, maar ga deze zomer stekken kweken en een nieuw bed opzetten. Dan maar wat ruimer. ondertussen maar hopen op droog weer en dat het dan goed komt met de aardbeien. Quote
jeanne-heijmans Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Zo Dennis ziet er heel goed uit, en ja weer een Dennis, en dan heet mijn zoon ook nog Dennis,maar gelukkig niet op het forum. Ik dacht 31 jaar geleden een heel aparte naam gevonden te hebben niet dus Quote
Bit Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Welkom ! Mooi dik bedje aardbeien zeg ! beetje krap vind ik wel , maar zien er goed uit ! Je ziet de verschillen ook mooi zo. netjes ! Quote
Jorieke123 Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erwin1964 Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Welkom Dennis! Ik heb de "Begeisterung" m.b.t. het moestuinieren ook van mijn vader meegekregen Als ik je een tip mag geven, ik zou vooral die ostara's wat verder uit elkaar plaatsen de volgende keer Quote
D_SDennis Posted May 16, 2012 Author Posted May 16, 2012 Haha, je Erwin, dat was me al duidelijk. Maarre, die grote joepers in het midden zijn de Lambada's. En de tweede rij in het midden zijn de Korono's. De Ostara's en Elsanta's zijn de relatief kleinste... Quote
Knarfvries Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Welkom Dennis de 6e Ik heb de liefde van de tuin ook van mijn Opa (mijn vader is meer van de onderhoudsvrij variant) Hierdoor als beginner toch met een beetje voorkennis kunnen beginnen Quote
Recommended Posts