Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik ben Dennis en al een tijdje bezoeker van dit forum. Heb sinds vorig jaar ook een moestuin van circa 150 m2 hier in Rhenen. Mijn motto is kweken zoals men het vroeger ook deed, ingegoten door mijn opa en mijn vader. Ik probeer er dus het beste van te maken zonder al te veel fratsen. ik heb al een hoop nuttige informatie opgedaan op dit forum en zal de komende tijd een paar van mijn ervaringen delen hier op het forum.

sdc1169161371337111262.JPGsdc1169065551337111294.JPG

Posted

Hallo en welkom op dit forum. Ik wordt nog dol met al die Dennissen hier

Wat heb jij een mooie rijen met aardbeien staan. Zo vol

Good things come in small packages

Posted

Dank voor het welkom! Ja die aardbeien ben ik ook best wel trots op. Het zijn vier verschillende soorten: Lambada, Korona, Elsanta en Ostara. Vorig voorjaar geplant, maar nu dus erg uit de kluiten gewassen. ik vind ze eigenlijk nu te dicht op elkaar staan, maar ga deze zomer stekken kweken en een nieuw bed opzetten. Dan maar wat ruimer. ondertussen maar hopen op droog weer en dat het dan goed komt met de aardbeien.

Posted

Welkom ! Mooi dik bedje aardbeien zeg ! beetje krap vind ik wel , maar zien er goed uit ! Je ziet de verschillen ook mooi zo. netjes !

Posted

Welkom Dennis! Ik heb de "Begeisterung" m.b.t. het moestuinieren ook van mijn vader meegekregen

Als ik je een tip mag geven, ik zou vooral die ostara's wat verder uit elkaar plaatsen de volgende keer

Posted

Haha, je Erwin, dat was me al duidelijk. Maarre, die grote joepers in het midden zijn de Lambada's. En de tweede rij in het midden zijn de Korono's. De Ostara's en Elsanta's zijn de relatief kleinste...

Posted

Welkom Dennis de 6e

Ik heb de liefde van de tuin ook van mijn Opa (mijn vader is meer van de onderhoudsvrij variant)

Hierdoor als beginner toch met een beetje voorkennis kunnen beginnen