bonnie f Geplaatst: 15 mei 2012 Share Geplaatst: 15 mei 2012 [tip]aaaaarch, wat is dit dan toch? Is dit nieuw? Heb ik wat gemist?[/tip] Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Night Geplaatst: 15 mei 2012 Share Geplaatst: 15 mei 2012 Nou ik dan blijkbaar ook Waar heb je die nou gevonden Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Night Geplaatst: 15 mei 2012 Share Geplaatst: 15 mei 2012 Bovenin dus Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 15 mei 2012 Share Geplaatst: 15 mei 2012 [tip]hardstikke leuk, toch? [/tip] Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eva1986 Geplaatst: 15 mei 2012 Share Geplaatst: 15 mei 2012 [tip]Mogen we dit nu allemaal even testen???[/tip] Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]Mogen we dit nu allemaal even testen???[/tip] Ja, maar alleen in dit topic anders word ik gek. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eva1986 Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Ik zal het hier houden! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 I.p.v. dat hij nou de youtube-knop toevoegt. Die zou ik nou echt handig vinden... Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LucV Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 aaaaarch, wat is dit dan toch? Is dit nieuw? Heb ik wat gemist?Nee niks gemist, die heb ik een half jaar geleden een keer toegevoegd maar vervolgens niet meer verwijderd. Wees gerust binnenkort is de knop weer verdwenen want het is niet de bedoeling om die te gebruiken in berichten op het forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Joh... toch een leuk ding?? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LucV Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Anders wordt het zo'n kermis Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 mei 2012 Ik geloof dat ik het wel fijn vind dat die knop weggaat. Ik ben al blij dat er op dit forum geen onderschrift met foto mag. (ojee, ik zit in mijn oud-wijf-modus) Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Oh ja, dat vind ik ook zo erg. Onderschriften met foto's... Op het forum van Mirtos (goede doel van de hondjes die we opvangen) is het 1 grote foto bende. Met glitters en bewegende zooi. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 I.p.v. dat hij nou de youtube-knop toevoegt. Die zou ik nou echt handig vinden... En een "vind ik leuk" knopje ofzo Kan ook wel eens handig zijn i.p.v. 2 pagina; s met: "goed plan" "slim" "leuk" "mooi" of word het forum dan weer snel te onpersoonlijk? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Maak een moestuinforum-facebook aan, dan heb je een vind-ik-leuk-knopje Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]En vanaaaaaaaaaaaaaaaavond gaan we naar de kermis in de stad! Tralalallalalaaaaa!![/tip] Geedee wou ook ff "speuluh!" Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 He gets nu voel ik me echt in dat spelletje van vroeger waar ik niks van snapte..waar hebben jullie het over? Wat knop? Tip knop?Ik zie niks knop... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]Boven je tekst-vak waar je je bericht staat staan knopjes. de laatste = tip knopje[/tip] Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Haha hier van hetzelfde hoor, snap er geen biet van. Alleen durfde ik dat niet als eerste te zeggen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Infinite Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]ohw leuk hoor! Tip van de dag: gebruik de tip-knop![/tip] Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]jip?[/tip] Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]ALLES TIP TOP IN ORDE [/tip] Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]tip![/tip] (sorry hoor Luc, ik zal het niet meer doen...) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Infinite Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 [tip]Tip-tap-top, dit is een hele toffe tip-knop[/tip] Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 mei 2012 Ik ben een trotse topicstarter.......Zelden zo'n onzinnig topic gezien.Grijns. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.