NorthBear Posted August 3, 2024 Share Posted August 3, 2024 (edited) Hey allemaal! Ik weet niet of ik hier goed zit, excuus als ik in de verkeerde sectie zit haha. Dit jaar ben ik voor het eerst op een wat grotere schaal begonnen met het telen van alles en nogwat haha. De komkommers gingen eerst heel goed en nu lijken ze ergens last van te hebben maar ik weet dus niet wat.. Zelfs google resultaten geven niet echt een direct antwoord. Kunnen jullie mij hierbij helpen/tips geven? Heel erg bedankt alvast Edited August 3, 2024 by NorthBear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 3, 2024 Share Posted August 3, 2024 Welkom Northbear, Dat lijkt op spint. Zoek daar eens op met de zoekfunctie en vergelijk/onderzoek je planten. Succes. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthBear Posted August 4, 2024 Author Share Posted August 4, 2024 Oh oké! Verschillende websites geven aan om een beetje groene zeep te gebruiken en de planten te besproeien. Heeft u misschien nog meer tips om dit te verhelpen of is dit al voldoende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grusonia Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 Staan ze in de kas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthBear Posted August 4, 2024 Author Share Posted August 4, 2024 Ja staan in de kas maar ben nu net wezen kijken en Patrijs had gelijk. Je ziet zo de webjes, eitjes en de beestjes tussen de toppen van de bladeren zitten. Ben meteen met groene zeep even gaan spuiten ^^ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts