Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Nu ben ik wel benieuwd wat jullie allemaal hier brengt? Wel erg gezellig al die nieuwe aanwas en meer makkelijke moestuin vind ik ook erg leuk! 

Geplaatst:

Hoi Loes🙋‍♀️
klopt! De makkelijke moestuin is super leuk en ik ben ook echt fan.

Ik groei daar alleen “uit mijn jasje” …😉 waarmee ik bedoel dat de gevorderden ( ik mm nu 6e seizoen) steeds lastiger dingen die buiten mm vallen kunnen delen… omdat dat dan buiten hun regels valt… zij willen echt als hoofddoel de beginnende mmer begeleiden en niet in verwarringen brengen met allerlei probeersels en soorten die niet in hun mm pakket zitten. Omdat ik dat nu juist wel heel leuk vind om dingen als bokasi, compost, en ook “moeilijke” groenten te ontdekken en te delen ben ik hier terecht gekomen! 
ik hoop veel van jullie te leren!

Geplaatst:

Er valt wel heel veel "buiten hun regels"...

aangepast door Rookie
typefout

Geplaatst:

Daar liep ik ook tegenaan, ik heb daar een account maar ben nooit verder gekomen dan meelezen want ik volg niet volledig de MM manier.
Ik ben al met de MM begonnen toen het net nieuw was en er nog geen kant en klare pakketten op de markt waren. Ik heb daardoor met behulp van dit forum veel zelf uitgevonden en zit daardoor ergens tussen MM en traditioneel in met vakken in een verhoogde border.

https://www.moestuinforum.nl/forum/17-square-foot-gardening-en-tuinieren-in-potten/
Hier is een heel forumdeel met SFG/MM waar veel meer mag dus perfect voor de gevorderde MM tuinders ;)
Ik kan vast nog een hoop van jullie leren want de nieuwste MM ontwikkelingen heb ik niet veel van meegekregen. 
Misschien moeten we daar even een topic aanmaken om alle (net niet) makkelijke moestuinders te verzamelen in plaats van hier onder een voorsteltopic. 

aangepast door loes

Geplaatst:
1 uur terug, Vrouwholle zei:

Hoi Loes🙋‍♀️
klopt! De makkelijke moestuin is super leuk en ik ben ook echt fan.

Ik groei daar alleen “uit mijn jasje” …😉 waarmee ik bedoel dat de gevorderden ( ik mm nu 6e seizoen) steeds lastiger dingen die buiten mm vallen kunnen delen… omdat dat dan buiten hun regels valt… zij willen echt als hoofddoel de beginnende mmer begeleiden en niet in verwarringen brengen met allerlei probeersels en soorten die niet in hun mm pakket zitten. Omdat ik dat nu juist wel heel leuk vind om dingen als bokasi, compost, en ook “moeilijke” groenten te ontdekken en te delen ben ik hier terecht gekomen! 
ik hoop veel van jullie te leren!

Precies waar ik ook tegenaan loop. Ik zaai ook veel andere soorten enzo. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic