Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2024 Auteur Geplaatst: 25 september 2024 @Claudy en @Mevrouw Groen: nemen jullie een flesje/potje van minimaal 100 ml mee om het hydrolaat in te doen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Claudy Geplaatst: 25 september 2024 Geplaatst: 25 september 2024 hai Jorieke, Doe ik. groetjes van Claudia 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2024 Auteur Geplaatst: 26 september 2024 Ik heb nog een paar jonge aloë veraatjes die ik een tijdje geleden al van de moederplant heb gescheiden en opgepot. Er komen al wortels onderuit de potjes. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2024 Auteur Geplaatst: 26 september 2024 En ik liep ook nog een rondje door onze bostuin en heb opgepot: een pot met 3 maal meidoorn een pot met 2 maal groene hazelnoot een pot met 2 maal rode of kruising-met-rode hazelnoot een pot met 3 maal liguster een pot met 1 al wat grotere vertakte rode kornoelje 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 26 september 2024 Geplaatst: 26 september 2024 ik heb al veel van je maar als een ander zich niet meld voor een aloevera en een hazelnoot rood dan hou ik mij aanbevolen Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Arja Geplaatst: 26 september 2024 Geplaatst: 26 september 2024 Ik moet hier even overleggen, maar een rode hazelnoot vind ik wel heel mooi! Ik wil meer rood in de tuin tussen al het groen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 En ik zou wel graag een aloe willen. De meidoorn zou in mijn bosje kunnen als er niemand voor komt. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 Als de rode hazelnoot er nog is, wil ik wel. We hebben wat extra beplanting nodig omdat we t zwembad gesloopt hebben. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 Oh. Als de rode al vergeven zijn is groen ook ok. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2024 Auteur Geplaatst: 27 september 2024 @Arja de rode hazelnoot is niet echt heel rood. De toppen wel, de jonge uitlopers en bloei en hoesjes om de noten ook wel. Maar verder is ie best erg groen. Ik zal straks eens een foto maken. Er komen er hier af en toe wel wat op, ik zou ook zweren dat er ergens nog 1 moet zijn maar ik kon hem gisteren niet vinden. Ik kan het sowieso voor het voorjaar in de gaten houden nog. Groene hazelnoten komen vaker op, ik ga er zo op mijn varkensronde nog wat uitsteken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 We gaan de rode gewoon even live bezichtigen morgen! Volgens mij hebben we nu ook nog geen plek over, maar ik wil meer roodtinten, en als er iets anders doodgaat of we er wat uithalen, is een rode hazelaar misschien een keer een optie. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2024 Auteur Geplaatst: 27 september 2024 We hebben ook wel 2 mooie vliersoorten, maar dat is dan meer van dat donkere paarsbruinrood zeg maar. Die zaaien zich ook wel eens uit, maar zijn echt wel minder fris en ook minder opvallend van kleur, als ze ergens tussen staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 Wij hebben een paar zwarte vlieren, doen het niet allemaal even goed, morgen ook even naar de jouwe kijken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari Jullie bigbags komen goed van pas! 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari (aangepast) Ik heb wel belangstelling voor de marjolein en als niemand anders zich meldt ook de St. Janskruid. 6 februari aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Tanja, dit is het topic van Jorieke van 2024. Ik denk dat je de nieuwere versie moet hebben! 😃 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Oh oeps 🫣😂 tnx @Arja Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Haha ja ik was daar ook ingetrapt en liep al te liken 💚😬 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.