Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De uitleg hierboven komt uit "Planten die elkaars gezelschap zoeken - 1975". 't Was de tijd dat ik begon te tuinieren

• 1 maand later ...
Geplaatst:
HELP! Er groeien bakstenen tussen de oregano

Dennis heeft een nieuwe, goedkope manier uitgevonden om bakstenen te produceren. De prijs van oregano zal enorm gaan stijgen!.

Ā 

Dennis, die avatar van jou, een kalkoen?: levensgevaarlijk, met de kerstdagen voor de deur ....

1120183653Ā  Ā  Ā  Ā  Ā 2025_teeltlijst (.xlsx)

Ā 

Ā 

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik ben begonnen met het oogsten van de amarant. Met een kam is het makkelijk van de stengels af te ritsen. Dan gaat het door de zeef, en klaar is kees(he dat rijmt)

Geplaatst:
Ik ben begonnen met het oogsten van de amarant. Met een kam is het makkelijk van de stengels af te ritsen. Dan gaat het door de zeef, en klaar is kees(he dat rijmt)

Denk dat jij nog wel flink mag oefenen met rijmen voordat die goede ouwe man ons land weer binnen gesmokkeld wordt!!! (of je moet heel erg slissen dan rijmt het wel )

Even a broken clock is right twice a day

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Een vochtige zomer heeft toch zijn voordelen. Hier vlakbij staat een aardappelveld waar het te vochtig was om er met de machine's op te gaan, dus was een deel verrot. Van de week hadden ze de aardappels naar boven gewerkt(is nu wel droog genoeg) zodat ze bij de eerste vorst kapotvriezen. Dus er liggen nu tonnen aardappels voor het rapen Meer dan 100 kilo aardappels geraapt dus. Een een deel weggegeven.

Toen bleek het dat de worteltjesoogstmachine(leuk woord voor galgje) niet overal kon komen en er nog heeel veel wortels staan. Mochten we ook uit te grond trekken, dus zo'n 30 kilo wortels....

Voorlopig dus vele aardappels eten en recepten met wortels opzoeken

Foto(met een orb )

344777b72591371148694.jpg

Geplaatst:

Ja lachen ik vindt dat soort dingen echt leuk, en scheeld echt weer boel aardappelen/wortelen kopen.

Players only love you when they're playing.

• Nieuwe aanmaken...