Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Jet is ook weer thuis en kan nog niet alles thuisbrengen


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Topic al op slot..geeft niets, maak ik toch gewoon mijn eigen

Ik ben net thuis! Na een gezellige rit met Gé die mij ( en mijn onverantwoord vele planten bende) veilig over veel weggentjes en door donder & bliksem heeft gereden met Lie net het laatste stuk afgerond..als verrassing staat er een bord boerenkool

 

Het was zooooo leuk.

Morgen praten we verder

Nu ben ik moe...

Dag

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net alle kratten/dozen naar achter gebracht..Wow wat prachtig al die plantjes...er zijn toch wel wat planten waarvan ik niet meer weet wat het is..de sticker zegt bv Jet ( is het nu bleek of knolselderij bv..had ik van iemand knolselderij?... is het nu braam of framboos..had ik van iemand braam?)

Ik maak wel wat foto`s

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jet, je had van mij 5 rode bleekselderij en een aantal groene. Die rode zitten geloof ik in zo'n lange rits zwarte virekante bakjes aanéén. En ik geloof 4 groene bleekselderij in 4 zwarte vierkante bakjes 2 aan 2. Wellicht dat dit al iets opheldert. De groene zijn echt aan de voet groen en de rode schemeren wat rood/rozig door bij de voeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thea zou het dan kunnen dat ik geen knolselderij van jou heb? Ik dacht dat dat die 4 in dat bakje zijn maar dat zijn idd de plantjes van Renate?

Daarbuiten heb ik nog twee bakjes ..een met veel plantjes, met rode selderij erop geschreven ( een bakkie vd chinees( is dat stengel of bleek of lage bladselderij?) en nog een ander bakjes met 6 plantjes die er ook al roderig uitzien..er staat niks op..

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat linkerplantje op de eerste foto heb je van mij en is de Salvia glutinosa en eet die derde pot met honing maar lekker op dat vindt Eva of haar zus best wel goed.Jij mazzel met de honing ik pech met m'n betaalde emmers,die weer mee terug met Geedee zijn gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thessa: ja haha nog niet gelukkig! Ik ben blij met de braam.

 

Dick, als ik me kan herinneren stonden er nog potten met een naam erop toen wij weggingen..ik dacht eigenlijk Bit, maar kan net zo goed Dick geweest zijn. Iemand dacht dat diegene dan misschien verkeerde potten had meegenomen..Misschien dat via via die potten toch bij jou kunnen komen? ( familie of vrienden in Limburg?)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat linkerplantje op de eerste foto heb je van mij en is de Salvia glutinosa en eet die derde pot met honing maar lekker op.

 

O ja die Salvia..daar ben ik blij mee! De honing is trouwens ook errug lekker..lepeltje erin en lekker bij een kruidentheetje..lepeltje aflikken..straks wordt ik toch nog rond met appelwangetjes

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze rode selderij? Is dit nu bleekselderij met lange stelen maar dan rood of rode bladselderij voor in de soep? ( sorry..niet goed geluisterd )img608856641337684685.JPG

rode BLEEK selderij

dus met die dikke stelen.

volgens mij heb je ook zo'n zwart bakje met vakjes erbij gekregen. daar zat hetzelfde in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...