Geplaatst: 18 september 20241 j Auteur Als je er een kan missen graag ? Kan ik vast daaraan beginnen voordat ik die van Jorieke verwerk 18 september 20241 j aangepast door angela
Geplaatst: 18 september 20241 j Auteur Wil er iemand mijn aji pineapple peper plant om te overwinteren eventueel?
Geplaatst: 18 september 20241 j 1 uur terug, angela zei: vast daaraan beginnen Zeker komt voor de bakker. Ik heb er geen moeite mee trouwens je van een fles prosecco af te helpen maar hoeft niet als ze al weg zijn. 18 september 20241 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 september 20241 j Auteur Ik heb ook nog een zak gedroogde witte bonen in de aanbieding soort weet ik niet
Geplaatst: 20 september 20241 j Het zijn toevallig niet die bonen die je van mij wel eens hebt gehad? Van een pietsie langwerpig en wit? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 september 20241 j Auteur Dit zijn gewone witte niet de harico coco ooit gekocht maar ik weet de naam niet meer
Geplaatst: 20 september 20241 j O jammer die Coco was wel erg lekker. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 september 20241 j Gewone witte zijn ook lekker. Als je ze kwijt wilt en niemand meldt zich, wil ik ze wel.
Geplaatst: 23 september 20241 j Auteur 3 Van deze, twee nog in de doos voor zover ik weet nooit open geweest. Eentje zit in een zak die heb ik een keer gebruikt.
Geplaatst: 23 september 20241 j Wil je trouwens iets hebben in ruil voor de bonen? Iets lekkers, eetbaars, roep maar.
Geplaatst: 23 september 20241 j Auteur Het moet niet maar een verrassing is altijd leuk. Maar dan geen snoepgoed of zo uit de winkel dan liever iets uit de tuin
Geplaatst: 25 september 20241 j Auteur Ter info Ik denk ik zet het hier ook maar neer, ik verkoop mijn woelvork. Ik vraag 100 euro. Hij is maar een paar keer gebruikt ik was er erg tevreden over, maar aangezien ik geen moestuin meer heb is het zonde om hem te laten staan
Geplaatst: 25 september 20241 j Auteur Ik had nog sla besteld beetje laat maar de prijs bleef ook maar veranderen. Vandaag zat hij in de brievenbus blijkt een best wel groot zakje te zijn dus ik kan wel iets missen. Lattuga lingua di canarino
Geplaatst: 25 september 20241 j Is het de rode of de witte? Ja ik wil wel wat als het de rode is. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 september 20241 j 2 uren geleden, angela zei: Lattuga lingua di canarino O ik vergis me zie ik. Deze is hetzelfde als de Catalogna. Een paar zaadjes dan graag hoeft echt maar weinig. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 september 20241 j Auteur Ik doe ook het lijstje dicht. Bijna alles staat klaar moet alleen nog de auto in.
Geplaatst: 27 september 20241 j Auteur Hier ruikt het nogal naar pesto pizza dingen aan de bak. Hopelijk zijn ze lekker 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.