meekje Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 We zijn op zoek naar windbreekgaas een stuk van ongeveer een meter hoog en dan zeven of acht meter lang. Hier in de buurt kan ik het nergens kopen, is er iemand die een stuk voor me heeft of weet waar het in kleine hoeveelheid te koop is? Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Vraag me al meerdere keren af: In hoeverre zouden Ikea Lill gordijnen hier weer bruikbaar zijn : Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 27, 2012 Author Share Posted May 27, 2012 Heb weer gekeken op marktplaats en het gevonden!Verkoop vanaf 7 1/2 meter in verschillende hoogtes dus helemaal goed, blij Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts