Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gieser Wildeman met herfstverkleuring

ElkeV80

Recommended Posts

Vandaag, geheel tegen beter weten in, compleet onderuit gegaan voor een supermooie laagstam Gieser Wildeman met een spectaculaire herfstverkleuring. Maar ik kan me totaal niet herinneren ooit een perenboom gezien te hebben die zo rood werd. En nu vraag ik me dus af of ik wel echt een Gieser Wildeman in huis heb gehaald. Heeft er nog iemand deze stoofpeer staan? 

AP1GczN1qhs7EF99MPgb7goQ_eqj2NuScYXKP5DBAJ49AC9_Iwn1pwsiqgku5Q=w659-h879-s-no-gm?authuser=0

20241023_164411.jpg

• Like 1

Maar wel prachtige kleuren zeg! Erg mooi herfstig. 

En ik heb geen peer staan, dus geen vergelijk hier. 

Edited by hazeltje

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Zo'n mooi herfstkleur heb ik nog niet vaak gezien, maar het rode blad is inderdaad heel normaal voor een peer en niet iets om je zorgen over te maken. Wel iets om van te genieten! Staat de boom mogelijk wat beschutter? Vaak waait het blad al van de boom voordat deze zo kan doorkleuren. Mogelijk staat deze boom wat meer beschut van de wind waardoor het blad langer blijft hangen.

In de bijlage nog een foto van de herfstkleur van een perenboom hier :)

perenboom-herfstblad.JPG

• Like 3

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube