Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ik ben er weer...

Ralf63

Recommended Posts

Hallo Moestuinders!

Na een flinke tijd afwezig omdat iemand mij mijn tuintje niet gunde (té lang verhaal) moest ik afhaken. Ik doe nog wel wat in mijn achtertuintje, maar dat is heel beperkt. Onlangs een nieuwe uitdaging aangegaan en concierge geworden op een basisschool. Daar is een tuin en zijn er met enthousiaste ouders ook wat moestuinbakken gemaakt. Om weer wat bij te kletsen en leren dacht ik toch maar weer eens terug te komen (en natuurlijk voor de gezelligheid!). Heb ik iig een back-up voor eventuele vragen en tips.

Leuk om weer terug te zijn! Grt Ralf

• Like 4

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...

Het is vooral leuk om kinderen ook iets mee te geven mbt groeien, kweken en natuurlijk lekker smikkelen. Eens zien waar we uit komen volgend seizoen. Mocht iemand nog planten, zaden of andere dingen hebben liggen dan zijn ze daar heel blij mee. Gezocht wordt ook nog naar wat fruitbomen en struiken, mocht iemand wat over hebben dan mag je me een DM sturen ;)

Mijn eigen (geschikte) zaden gaan daar uiteraard ook naartoe, maar dat is niet voldoende voor de hele school..

• Like 1

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...