Geplaatst: 1 uur geleden1 u O zo lekker en gemakkelijk die slowcooker hè. Wie weet ik morgen ook weer.Wij aten nu courgettes met een vulling van aardappels, dille en peterselie uet, makreel in kerriesaus, cheddar en dan lekker flink gebakken in de oven. Smullen was het weer. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 minuten geleden23 min Vanavond stond bij ons hutspot op tafel van eigen wortelen en aardappelen van de buren. (Hij is landbouwer) met vegetarische hachee.
Geplaatst: 21 minuten geleden21 min Zojuist, Circe zei: 38 minuten geleden, Petrasmoestuin zei: Knolselderij zoete aardappelschotel.Ziet er lekker uit!
Geplaatst: 9 minuten geleden9 min 2 x quiche waaronder deze met pompoen. Nog ongebakken op de foto. Erna vergeten. Recept ooit van @brownie gehad toen ze op een moesdag in 020 was. Dit is een van mijn lievelingsquiches. Had er ook een met kip. Want Vega quiche krijg ik er op de een of andere manier niet in bij mijn kinderen. Ook nog een salade uet met gekochte kom.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.