Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yes! De eerste bloemknoppen in mijn tuinbonen bloeien!🎉

foto met bloem van 10 April.😊

3 Febr binnen mee gestart.

Listeria; witte bloem

Violetta; getekende bloem 😍

laatste foto; mijn najaar gezaaide mm wintererwten !Lekker vroeg zodat op die plekken ( mijn op het zuiden slaapkamer balkonnetje) later de paprika planten kunnen staan👍😊🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

IMG_3910.jpeg

IMG_3909.jpeg

IMG_3933.jpeg

IMG_3934.jpeg

• Like 6
Geplaatst:

Dat ziet er weer mooi uit @Vrouwholle!

Die wintererwten, heb je die gezaaid in de potten waar ze nu in staan?

Of hebben die eerst nog in je afgedekte bakken gestaan?

Ik wil dat aan het eind van dit jaar ook gaan doen.

• Like 1
Geplaatst:

Ik heb het ff terug gezocht..😊 @Rookie ik ontkiemd in de demo..,23 oktober 2024 ( ja te lang ik weet het!😬)… plante ze uit in deze bak. Die bak kocht ik in de opruiming bij de intratuin en is 30x30cm met kap en wateropslag eronder. Op mijn balkonnetje passen geen 60x1,20 mm bakken.,,

volgende foto maakte ik op; 15 November 2024 en met die kap erop stonden ze heel de winter buiten. Soms haalde ik wat mos groei weg verder niks aan gedaan…

Op 23 Febr maakte ik een klimrekje en bleef de kap eraf…

Ik heb de toppen niet gegeten @CJodokus daarvoor zaai ik altijd in Januari binnen heel dicht opelkaar de gedroogde hak hele erwten uit een doos.. veel goedkoper😊 en ook lekker😋🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

IMG_3937.png

IMG_3935.png

IMG_3939.png

• Like 4
Geplaatst:

Ik ga eerdaags nog een ronde paarse peultje zaai @Rookie en dan ga ik de deno op de rollade manier doen.., dus een rol van keukenpapier op plastic… bovenlangs de zaden.. en dan oprollen en rechtop in een bakje zetten… 

Als het goed is gaan de wortels dan gelijk naar beneden en worden gelijk mooi lang,,. 
Ik ben benieuwd… leuk om uit te proberen,..👍😊🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

• Like 2
Geplaatst: (aangepast)

Inmiddels de eerste bloemen in de tuinbonen gezien. Bij de peultjes en sugarsnaps nog niks te zien. 

20250419_171031.thumb.jpg.05828eb356c40e1422492658ef8992f9.jpg

aangepast door Gitta
Foto toegevoegd
  • Like 3
Geplaatst:

Update van mijn tuinbonen ; Ze zitten vol met prachtige bloemen!!😍Het eerste wat ik zie als ik mijn gordijnen van mijn slaapkamer open doe!! GENIETEN!!😍😍😍🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

IMG_3997.jpeg

IMG_3999.jpeg

IMG_4001.jpeg

• Like 5
Geplaatst:

Kijk hoe mooi; nieuwe ronde tuinbonen Violetta in de deno rollade gedaan…👍😊

Vandaag ga ik ze overleggen op moestuinmix in de rollade…🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

IMG_4035.jpeg

• Like 6
Geplaatst:

Mijn peulvruchten zijn met het mooie weer verbrand. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dit is ook weer een bijzonder tuinjaar. 
De 2e poging zit nu in de grond.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

O, wat apart weer!

Edit: ik heb bij mij ook even gekeken, de peulvruchten zijn niet verbrand, maar de randjes van sla en tatsoi wel.😮

aangepast door Rookie
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...