Rookie Geplaatst: 13 maart Auteur Geplaatst: 13 maart Dankjewel @Arja Die had ik nog niet gezien, ik ga e mee aan de slag.👍 1 Quote
Arja Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Leuk, we wachten in spanning je blog af! En gewoon vragen als het niet lukt hoor. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 13 maart Auteur Geplaatst: 13 maart Ik ben druk aan het proberen, maar het zal wel even duren..😄 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Je krijgt van mij twee dwerg tomaten de linkjes staan in mijn eerste bericht. Het zijn de turboreactivnyy en de Venus. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 16 maart Auteur Geplaatst: 16 maart Heeft iemand misschien een bonenkruid plantje? Of een beetje zaad? Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart @Rookie je weet dat ik een bonenkruid heb staan en die doet het geweldig het hele jaar. Die kan ik ook stekken voor je? Quote
Rookie Geplaatst: 16 maart Auteur Geplaatst: 16 maart O ja, graag. Dan kan ik die in de grond in mijn kruidenhuisje zetten en de zaden gebruiken om ergens anders te zaaien. Quote
Goldfish Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Die Kaikura F1 ziet er leuk uit, dus als je 2 of 3 zaden kan missen dan graag! 2 Quote
Rookie Geplaatst: 17 maart Auteur Geplaatst: 17 maart Dat gaat wel lukken. Ik schrijf het op. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 17 maart Auteur Geplaatst: 17 maart Ik ben op zoek naar grote, liefst zwarte plastic potten, liefst vierkant, van een centimeter of dertig. Dit zijn vaak potten, waar bomenkwekers hun jonge boompjes in zetten, voordat ze verkocht worden. Wij hebben helaas geen bomenkwekerij in de buurt, anders zou ik ze daar wel kunnen vinden. Quote
acpronk Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Ik heb zwarte 5L potten, vierkant. Maar geen 30cm. Even geen meetlint bij de hand, maar schat zo'n 20cm. Heb ook plastic potten van 10L, plastic kleur terracotta. Die hebben wel een gebogen rand. Kan er pas woensdag een foto van maken. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Rookie Geplaatst: 17 maart Auteur Geplaatst: 17 maart (aangepast) Ik zet even een foto neer, dat maakt mijn vraag wat duidelijker. Ik heb voor de voordeur een soort rozenboog gemaakt. Daar laat ik elk jaar iets tegenop klimmen. De uiteinden van die boog komen tot onderin de pot met grond, voor de stevigheid. Alleen die boog is al 20 cm breed en die gaat dus tot op de bodem. Ik zag ergens in een video potten van een kweker, die zijn groot en diep. Ik hoef er maar twee te hebben, twee dezelfde, voor elke kant van de boog 1. Ik wil er dit jaar mijn Stiense pronkbonen in zetten. 17 maart aangepast door Rookie 1 Quote
Rookie Geplaatst: 19 maart Auteur Geplaatst: 19 maart Is er iemand, die nog een stuk rabarberstruik kan missen? Ik krijg al een stuk van @Arja, maar ik zou er graag nog wat meer hebben. Ik had er nog een paar besteld bij Vreeken, maar die bestelling is de soep in gelopen, ze kwamen na vier weken met het bericht, dat ze ze toch niet konden leveren. Quote
Arja Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Ik heb drie stekken gemaakt, en als mijn administratie klopt ben jij de enige die racarberstekken van mij krijgt. Dus dan mag je ze alle drie hebben. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 19 maart Auteur Geplaatst: 19 maart Dankjewel!🙏 @Arja. Daar ben ik heel blij mee, ik had er drie besteld bij Vreeken en ik heb er zelf nog eentje Die vertoon wonder boven wonder weer tekenen van leven, ik heb hem zelfs nog uit de vuilnisbak gevist, waar hij al in lag...😀 1 Quote
Rookie Geplaatst: 20 maart Auteur Geplaatst: 20 maart Ik krijg net van Vreeken een gratis zakje pijlpuntklaver zaden, maar dat gebruik ik niet. Als er iemand geïnteresseerd is, neem ik het wel mee, anders gaat het weg. 1 Quote
Oudholland Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Heb je nog paprika King of the North? zo ja dan graag. En als je nog puntpaprika's hebt houd ik me ook aanbevolen. 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Rookie Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart @Wortel en @Oudholland, ik heb jullie er bij gezet. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Als je zakje Kaikura zaad nog niet leeg is, houd ik me aanbevolen voor 1 of 2 zaadjes. Maar anders koop ik hem zelf, ik zag dat de Bolster dit had? 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Top, tnx. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.