Rookie Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april @Bouwvrouwe Spitskool of witte kool? Of allebei? Quote
Rookie Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Op 7-2-2025 om 19:02, Rookie zei: @appelvrouw @Bouwvrouwe @Arja @Oudholland Ik heb even een foto gemaakt van de King of the North paprika. Zoals jullie zien zijn ze nog erg klein, hoewel ze er verder goed uit zien. Ik kan me herinneren, dat ze vorig jaar ook erg traag waren, in vergelijking tot mijn andere soorten. Het duurt nog wel even voordat ze de grond in gaan natuurlijk en ze hebben het vorig jaar verder prima gedaan, ze haalden de achterstand snel in. Ik neem ze gewoon mee, maar dit was meer een update over de voortgang.😊 Hoeven jullie niet te schrikken... Op 7-2-2025 om 19:02, Rookie zei: 3 Quote
Rookie Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Ik ben bezig met het afsteken van tijm. Deze is voor @Ciska,maar ik las dat er misschien meer liefhebbers zijn? Ik heb nog wat meer, waar deze vandaag komt. Laat maar even weten. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Ik zag net dat @henkgook wel wat tijm kan gebruiken 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Rookie Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Die had ik al, maar er was volgens mij nog iemand... Anders neem ik wel gewoon iets extra mee. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Appelvrouw ook. 'normaal' deel ik veel tijmplantjes uit, maar ik kan er maar weinig vinden dit voorjaar. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Ik heb nog wel een aantal aubergines Listada de Gandia voor de liefhebber. 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Als je nog wat spits- of witte kool plantjes en puntpaprika hebt, houd ik me aanbevolen. Ik ben bang dat ik niet veel te ruilen heb. Maar kijk maar even. Eitjes kunnen natuurlijk altijd. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Rookie Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april (aangepast) Ik heb nog 1 zoete Spaanse puntpaprika weg te geven. Twee spitskoolplantjes en 1 witte kool zijn er ook nog. Ik zal je erbij schrijven @bonnie f. O, en eitjes, mjum! Altijd welkom. 9 april aangepast door Rookie Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.